אתלטיקו מדריד זכתה העונה באליפות סנסציונית בספרד, לאחר שקטעה רצף של 7 שנים בהן ברצלונה וריאל מדריד התחלקו ביניהן בתואר. לואיס סוארס היה השם המרכזי במסע לאליפות, ממש כמו דויד וייה ב-2014. יודעים מה משותף לשני החלוצים שהובילו את הקבוצה בשתי האליפויות האחרונות שלה? נכון מאוד, שניהם הגיעו מברצלונה כמעט ללא תמורה. העלות של שניהם יחד הגיעה ל-10 מיליון אירו ללא בונוסים כלשהם, והכל הודות להנהלה "המדהימה" של ברצלונה בשנים האחרונות, בראשותם של סנדרו רוסיי וז'וזפ מריה ברטומאו. אוהדי ברצלונה מקווים שלפחות ז'ואן לאפורטה יסדר את כל הבלגן.

1 צפייה בגלריה
וייה באתלטיקו
וייה באתלטיקו
וייה באתלטיקו
(צילום: AP)

אז בואו נתחיל עם וייה האגדי, שהגיע לברצלונה מוולנסיה ועבר ממדי מהבלאוגרנה לאתלטיקו כפי שנאמר. בעונת האליפות ב-2014 הוא שותף ע"י דייגו סימאונה ב-36 משחקי ליגה וכבש 13 שערי ליגה - שני רק לדייגו קוסטה עם 16 שערי ליגה. אין ספק שהוא היה תוספת מוצלחת מאוד בהתקפה, השלים את קוסטה ועשה את ההבדל במאבק האליפות מול ברצלונה וריאל מדריד שנמשך עד לשנייה האחרונה. מי שזוכר את העונה ההיא יידע להגיד שווייה לא היה עוד שחקן בהרכב של סימאונה, אלא בורג משמעותי שעשה דברים נוספים על המגרש.
ועכשיו נעבור לסוארס, החלוץ שעבר מברצלונה בקיץ הקודם תמורת 5 מיליון אירו ועוד 6 מיליון מהבונוסים השונים. על סוארס אין צורך להרחיב יותר מדי, ידוע שהבן אדם סקורר מדהים וכדורגלן מחונן עם רזומה מרשים ביותר, שכולל את ליברפול אצלה פרץ לתודעה ואחריה ברצלונה שאותה הפך עם מסי וניימאר לאחת הטובות בהיסטוריה של הכדורגל העולמי.
העונה הוא שותף ע"י צ'ולו ב-32 משחקים וכבש 21 שערים, מקום רביעי בטבלת הפיצ'יצ'י (מלכות השערים בספרד). את התרומה שלו נתן סוארס בצורה שרק הוא יודע - לא רק שלא הפסיק להבקיע, אלא שהחלוץ בן ה-34 גם ניסה לבנות מהלכים ולתת מסירות מפתח.
בקיצור, ברצלונה נתנה "במתנה" שני חלוצים אדירים לאתלטיקו מדריד, שעזרו לאחת היריבות הגדולות שלה לזכות באליפויות סנסציוניות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.