ע"פ התחזיות של חלק גדול מסוכנויות ההימורים המובילות באירופה, נבחרת אנגליה מדורגת גבוה מאוד מבחינת הסיכויים לזכות ביורו. כן, אנגליה הלוזרית, שמאז 1966 לא זכתה בשום תואר ולאחרונה הגיעה לחצי גמר אליפות אירופה ב-1996, כשגם אירחה את הטורניר.
גארת' סאות'גייט, שהחמיץ את הפנדל המכריע נגד הגרמנים בחצי הגמר ההוא (מי שראה לא ישכח זאת בחיים, כולל כותב שורות אלה), הוא כיום מנג'ר נבחרת אנגליה. כמי שעובד עשור וחצי בהתאחדות האנגלית, בעבר כמאמן הנבחרת הצעירה ומ-2016 כמאמן הראשי בבוגרת, הוא שוחה בחומר. כבר ב-2018 הוא הוליך נבחרת מבריקה ובעלת פוטנציאל שנכנעה לקרואטים בהארכה בחצי הגמר ולבלגים בקרב על המקום השלישי.

1 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין
(צילום: AP)

דומה שככל שעובר הזמן, יש לשלושת האריות את היכולת ללכת עד הסוף. נבחרת שהחלק הקדמי שלה כולל את הארי קיין, פיל פודן, ג'יידון סאנצ'ו, מרקוס רשפורד וראחים סטרלינג יכולה להרשות לעצמה לשאוף לתואר. גם בהגנה לא חסרים שחקנים, בעיקר קייל ווקר ממנצ'סטר סיטי, אחד המגינים הטובים בעולם. שווה גם לראות האם מייסון מאונט, שבישל את שער הניצחון של צ'לסי בגמר ליגת האלופות האחרון מול סיטי, יקבל דקות.
היחידה שיכולה לסכן באמת את ראשות הבית שבו הנבחרת האנגלית תתחרה היא קרואטיה, סגנית אלופת העולם שנחלשה עם פרישתם של מספר שחקני מפתח. צ'כיה וסקוטלנד ינסו להעפיל דרך המקום השלישי ואת שתיהן אנגליה צפויה לנצח ללא מאמץ. בנוקאאוט הדברים עלולים להסתבך בגלל ההצלבה הקשה עם בית המוות של גרמניה, צרפת ופורטוגל.
אם לסכם, שווה לעקוב אחרי האנגלים ולראות עד לאן יגיעו. אולי, לראשונה, הם ייקחו את התואר השני בחשיבותו ועוד על אדמתם שלהם, לאור העובדה שהגמר ייערך בוומבלי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.