לפני שנה העולם עצר מלכת בעקבות ההודעה הטראגית על התרסקות המסוק של קובי בראיינט - אחד הספורטאים הגדולים בהיסטוריה.
אין ספק שהתנהלותו של קובי בראיינט מחוץ למגרש הייתה שנויה במחלוקת, אך ברגע שהכוכב עלה על הפרקט דבר אחד היה ברור לכולם - עומדת להיות הצגה. קובי היה השחקן שבשבילו קונים כרטיס, או בשבילנו הישראלים, קמים בשעות הקטנות של הלילה (או הבוקר) כדי לחזות באדם העושה קסמים על הפרקט.

1 צפייה בגלריה
צילום: EPA ,AFP
צילום: EPA ,AFP
צילום: EPA ,AFP
(צילום: גטי אימג'ס)

יום לפני התאונה, ובאירוניה מוחלטת ביחס למה שעומד להתרחש למחרת, נפגשו לוס אנג'לס לייקרס ופילדלפיה למשחק שכולו חגיגה לכבודו של לברון ג'יימס, במהלכה עלה למקום השלישי ברשימת קלעי כל הזמנים בליגה הטובה בעולם על חשבון בראיינט. מי שהגיע לחגוג ולפרגן למלך היה קובי, חברו הטוב והכוכב האגדי של הקבוצה, שהיה מחויך לאור ההצלחה של "יורשו" במועדון אותו כל כך אהב. מועדון אותו לא עזב מעולם.
וכמה מדויק שדווקא לאחר מותו של הכוכב, זכתה קבוצתו בהנהגת היורש באליפות ראשונה מזה עשור, אליפות שקיבלה חשיבות יתר לאוהדים ולעיר בעקבות האסון.
למרות שחלפה שנה מאז מותם של קובי וביתו ג'יג'י בת ה-13, שגם לה יועד עתיד מזהיר עם הכדור הכתום, לא ניתן לשכוח את 5 האליפויות, את השושלת האדירה שלו ושל שאקיל אוניל, את משחק השיא של 81 הנקודות נגד טורונטו, וכמובן את משחקו האחרון נגד יוטה בו קלע 60 נקודות (שיא לשחקן במשחק אחרון בקריירה).
במבט לאחור, נדמה שלא יכול היה להיות תסריט אחר שיסיים את סיפור חייו של בראיינט. ממש כמו שסיים את הקריירה, כך גם סיים את חייו – במפץ גדול. ובשתי מילים – MAMBA OUT.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.