מאז הנקע בקרסול המחזור הראשון, ניו אורלינס (2:3) מחכה למייקל תומאס, אולי התופס הטוב בליגה. אז הוא החלים לאט, חזר לאימונים - ושוב נשאר מחוץ לסגל למשחק הביתי מול הצ'ארג'רס (4:1) בגלל עימות באימון עם די'ג'יי סוורינג'ר. אז קוראים לקבוצה שעולה מול יריבה מוחלשת שייצרה התקפה אחת ראויה במחצית הראשונה, קבוצה שהרוקי שלה מוסר 4 טאצ'דאונים ומקבלת צ'אנס לנצח בבעיטה 5 שניות לסיום, ועדיין מפסידה? פראיירית. או לוס אנג'לס צ'ארג'רס, מה שתבחרו. ההשפעה של הלייקרס האלופים לא ניכרה.
הסיינטס גירדו איכשהו 27:30 בהארכה, ויוצאים במצב סביר לשבוע החופש, אחריו יחזרו עם תומאס כשיר ואולי פחות עצבני. זה היה בספק, כי דרו בריז לא פגע בכלום במחצית הראשונה, אבל הוא סיים אותה בטאצ'דאון קצר משלו שהוריד ל-20:10, ובמחצית השנייה פשוט הלך שוב ושוב על עמנואל סנדרס הוותיק (12 תפיסות ו-122 יארד מה-325 שחילק בריז).
3 צפייה בגלריה
לוס אנג'לס צ'ארג'ס
לוס אנג'לס צ'ארג'ס
מתוסכלים. שחקני לוס אנג'לס צ'ארג'ס
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
דרו בריז
דרו בריז
בריז חוגג ניצחון דרמטי
(צילום: AP)
הרבע האחרון להט. התפיסה הראשונה במשחק של הטייט אנד ג'ארד קוק, עוד כלי התקפי שחזר מפציעה, הפכה לטאצ'דאון על 41 יארד ושוויון 20:20. ג'סטין הרברט, שהיה ישנוני אחרי 3 כדורים לאנדזון בשני הרבעים הראשונים, נדלק עם פצצה למייק וויליאמס על 64 יארד והיתרון חזר לאורחים, אבל טייסום היל איזן פחות מדקה לסיום.
איכשהו, הרברט עוד הביא ממצב חסר סיכוי כדור נפלא נוסף לוויליאמס על 29 יארד, אבל מייקל באדג'לי שלח בעיטה מ-50 לעמוד והמשחק הלך להארכה. וויל לאץ דייק שם מ-36 יארד כדי לסגור ניצחון משונה וחשוב.
3 צפייה בגלריה
ג'ארד קוק
ג'ארד קוק
ג'ארד קוק רוקד באוויר
(צילום: AP)
המחזור עוד לא נגמר, והלילה טנסי תשחק לראשונה מאז התפרצות הקורונה אצלה כשתארח את באפלו.