מה עוד לא נכתב על נבחרת ישראל בכדורגל?! נתחיל בדבר הכי חשוב והכי אמיתי, תפסיקו לפתח ציפיות. פשוט כך. זה בערך כמו לצפות מקבוצת אמצע טבלה לזכות באליפות, ואז גם להיות חוצפנים ולהתאכזב. זה פשוט לא נכון, לא חכם ולא ריאלי. נכון, הנבחרת היא שלנו. נכון, אנחנו אוהבים אותה ללא תנאי, אבל די, פשוט די עם כל הפסטיבל המיותר הזה לפני כל טורניר. מספיק עם הציפיות והניתוחים ההזויים שעושים הפרשנים. הדבר היחיד שנבחרת ישראל צריכה היא אהבה אמיתית וחיבוק ללא תנאים.
היו דורות הרבה יותר מוכשרים וגם אז לא הצלחנו. לא מדובר בשחקנים טובים יותר או פחות, אלא בפוליטיקה זולה שבה כל אחד מייחס את הנבחרת לעצמו. הזיה, פשוט הזיה. אי אפשר למצוא מילים אחרות כדי לתאר את כל מה שקורה סביב הנבחרת. היא תשאר שלנו לעד, ושום ועדה או אישיות גדולה ככל שתהיה לא תצליח להציל את מה שקורה שם. זה נשמע כמו התחלה של בדיחה, אבל זאת המציאות – מלטה תעלה לטורניר גדול הרבה לפנינו.
1 צפייה בגלריה
נאתכו, אבו פאני וטיבי מאוכזבים
נאתכו, אבו פאני וטיבי מאוכזבים
נאתכו, אבו פאני וטיבי מאוכזבים
(צילום: אורן אהרוני)
לא צריך מנהל על מנהל שמנהל את המאמן, אין צורך בוועדות מיותרות אשר מונעות משיקולים אישיים ולא מקצועיים. די לבלוף, היה לנו מזה מספיק. לא צריך לדבר על מערכים ושיטות כדורגל. רק התרבות והיושרה תצליח להציל את הנבחרת – חבל שדייויד בלאט בחר בכדורסל.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.