מכבי ת"א לא פתחה את הסיבוב הראשון ביורוליג באופן מזהיר. יאשימו את המאמן יאניס ספרופולוס, יאשימו את השחקנים שלא מספקים את הסחורה ויאשימו את צוות ההנהלה שקיבל החלטות לא טובות. למרות הכל,יש סיכוי לשנות את העונה שלה ומכאן אפשר רק לעלות.
אם ישאלו כל אוהד מכבי מה עולה לו לראש כאשר מזכירים את הקבוצה, הוא יגיד: קרבות צמודים שנגמרים בדרך כלל בהפסדים, יאניס לא מנהל את המשחקים כמו בעונה שעברה וחייבים להחזיר את הקהל להיכל. למרות כל זאת, מכבי יכולה לנצח בכל משחק אם השחקנים יהיו רעבים, בעיקר בעזרת סקוטי ווילבקין. ראינו שכאשר ווילבקין פחות טוב מכבי בדרך כלל מנצחת, וכשהוא מוביל את הקלעים מכבי בדרך כלל מפסידה. אם יאניס ילמד לתמרן בין הסוליסטיות שלו לבין עבודת צוות, הסיכויים לעלות לפלייאוף יגדלו משמעותית.

1 צפייה בגלריה
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים
(צילום: עוז מועלם)

השבוע ריאל מדריד מגיעה להיכל עם גבריאל דק שמרשים בזמן האחרון, וולטר טבארס שמתנשא לגובה של 2.21 מטר (יהיה לז'יז'יץ' ולבנדר מאוד קשה לשמור ולהתקיף אותו בצבע), וכמובן סרחיו יול ורודי פרננדס שיאיימו על מכבי מחוץ לקשת. גם אלכס טיוס יחזור להיכל, והפעם ישחק נגד מכבי. אם מכבי תנצח נגד כל הסיכויים, היא תוכל לבוא לצמד המשחקים הבאים הקשה (פנרבחצ'ה ואנאדולו אפס) במומנטום, ואולי לקחת ניצחון או אפילו שניים. במקרה כזה, מכבי יכולה להפוך את העונה ולהראות שהיא ראויה להיות בשמונה הגדולות, שהיא לא פחות טובה מכל קבוצה אחרת ביורוליג. כל אוהד חיכה להזדמנות הזו, ועכשיו היא מגיעה.
נכון, אלו שלושה משחקים קשים במיוחד - אבל כאן מכבי צריכה להוכיח לכולנו שהיא שווה הצלבה, ואולי אפילו פיינל פור (בתקופת הקורונה אין קהל ביציעים ואין מי שידחוף את השחקנים לנצח). הקבוצה כבר הראתה אופי במשחק בברצלונה, ואם תצליח להופיע שוב למשחקים האלה בצורה הזו, כל מצב הרוח ישתנה.

רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.