המשחק בין רוני אוסאליבן ודינג ג'ונווי סומן מראש כמסקרן ביותר בשמינית גמר אליפות העולם בסנוקר, ועד עתה הוא עומד בציפיות. בדיוק כמו בסיום הסשן הראשון שהסתיים ב-4:4, גם לאחר הסשן השני התוצאה נותרה שוויון - 8:8, מה שמבטיח סשן שלישי ואחרון מרתק הערב (ראשון, 21:00).
דינג היה חזק יותר בפתיחת הסשן אתמול ועם שני סנצ'ריז (118 ו-101) ברח ל-5:7. אוסאליבן הזכיר ליריבו הסיני שגם הוא אמן בבניית ברייקים ועם ריצות של 90, 89 ו-73 נקודות בתוך 35 דקות הוא החזיר לעצמו את היתרון 7:8. דינג ניצח במשחקון ה-16 והאחרון של הסשן.
4 צפייה בגלריה
רוני אוסאליבן
רוני אוסאליבן
רוני אוסאליבן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
דינג ג'ונווי
דינג ג'ונווי
דינג ג'ונווי
(צילום: AP)
גם תוצאת המשחק בין ניל רוברטסון ובארי הוקינס עומדת על 8:8. רוברטסון שנחשב לפייבוריט במשחק הוביל כבר 3:6, אבל הוקינס, מצטיין סדרתי באליפויות העולם, ניצח בארבעה משחקונים ברציפות והפך ל-6:7. רוברטסון התעשת וניצח בשני המשחקונים הבאים, אבל הוקינס השווה ל-8:8 במשחקון ה-16. פתיחת המשחק אגב התעכבה בגלל שרוברטסון שפך בטעות כוס קפה על מכנסיו ועל השטיח. במהלך המשחק עצמו, הוקינס התיישב בטעות על הכיסא של רוברטסון - מה שחייב את השופטת בהתאם לנהלי הקורונה, לעצור את המשחק לזמן קצר לצורך ניקוי הכיסא במגבון. המותחן המסקרן הזה יסתיים בסשן שלישי ומכריע היום ב-15:00.
קירן ווילסון שדילג על הסיבוב הראשון בעקבות פרישתו של אנתוני המילטון קרוב מאוד להופעה חמישית ברציפות במעמד רבע הגמר לאחר שעלה ל-5:11 מול מרטין גולד. ווילסון זקוק לנצח בשני משחקונים בלבד מתוך תשעה היום ב-15:00 כדי להבטיח לעצמו משחק מול אלוף העולם המכהן ומי שנחשב לנמסיס שלו בסבב, ג'אד טראמפ.
4 צפייה בגלריה
ניל רוברטסון
ניל רוברטסון
ניל רוברטסון
(צילום: getty images)
4 צפייה בגלריה
בארי הוקינס מאוכזב
בארי הוקינס מאוכזב
בארי הוקינס מאוכזב
(צילום: gettyimges)
הסינדרלה של האליפות, ג'יימי קלארק, נראה אף הוא על המסלול לרבע הגמר לאחר שעלה ל-2:8 מול אנתוני מקגיל. במהלך המשחקון העשירי האווירה התחממה בין השניים כשמקגיל טען שקלארק נעמד לו בקו הראייה והפריע לו להתרכז במכה. השופט ביקש מקלארק לשבת במהלך תורו של מקגיל והרגיע את הרוחות. את מקגיל בכל מקרה זה הספיק כדי להדליק והוא ניצח בחמישה משחקונים ברציפות, צימק ל-8:7 והבטיח סיום דרמטי הערב ב-21:00.