אפשר להגיד שאת עונת ה-NBA פתחו האוהדים עם חלוקה ל-2 פייבוריטיות לאליפות: אחת מלוס אנג'לס ושמה לייקרס, והשנייה גם מלוס אנג'לס ושמה קליפרס. מעטים האנשים שהימרו על אלופה מהמזרח, או אלופה אחרת מהמערב הפרוע. אני, מרגע תחילת העונה, נשאר עם ההימור שלי: זאת העונה של לברון. אף אחד לא ייקח את התואר ללייקרס!
אבל עזבו, באנו לדבר על היריבה העירונית, הקליפרס, החבורה העמוקה והרצחנית שבשלושת משחקיה האחרונים נראתה כמו חבורה שרצחו אותה. הקליפרס, עם כל הסגל העמוק שלהם, סובלים מבעיה באופי: הם שאננים, ונראה לפעמים שהם משחקים על הילוך ראשון. ככה הם הצליחו לאבד יתרון 3:1 בסדרה מול דנברולהרוס לרבים מרחבי העולם את ההימור שלהם לגבי האלופה. קוואי ופול ג'ורג' פשוט נראו רע, רע מאוד במשחק האחרון (וזו לא הייתה ההופעה הגרועה היחידה של ג'ורג'). כמה רע? הם קלעו יחד 24 נקודות, פחות מג'רמי גרנט וגארי האריס מהנאגטס.
1 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ', מייק מאלון
ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ', מייק מאלון
ג'מאל מארי, ניקולה יוקיץ' והמאמן מייק מאלון
(צילום: AP)
אסור לשכוח את העונה הגדולה שהחבר'ה בלבן-כחול-שחור נתנו, אבל בלי תואר או גמר מערב ראשון בהיסטוריה, מה זה שווה? היו שלום לוס אנג'לס קליפרס!
ועכשיו לצד המנצח בזירה. הקבוצה שפשוט אי אפשר לא לאהוב - דנבר נאגטס! הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שחוזרת פעמיים ברציפות מפיגור 3:1 בפלייאוף. הם הפחידו אותנו לפני מספר שבועות שכבר היה נראה שהם הולכים הביתה מול יוטה, אבל ניקולה יוקיץ', שאנשים חסרי כבוד מכנים אותו "שמן", הוכיח להם שהם טעו ביג טיים!
ג׳מאל מארי חזר מהפציעה כאילו יצא מלוע של תותח, ולא הפסיק להציג יכולת מדהימה. אמנם בתחילת הסדרה נראה שההגנה של הקליפרס לא נותנת לו לזוז, אבל בעיית השאננות נתנה לו להתפוצץ. אסור לשכוח גם את האריס, ג'רמי גרנט ופול מילסאפ, וגם את מייקל פורטר שאני לפחות ציפיתי ממנו לקצת יותר, אבל זה בסדר, כי עכשיו יש לו עוד סדרה (אולי אפילו 2?) לעשות את מה שהוא עשה בבועה לפני הפלייאוף.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.