המדליסטית האולימפית האוסטרלית, מדלין גרובס (25), הסעירה את עולם השחייה כשהודיעה בפוסט שהעלתה בחשבון האינסטגרם שלה שהיא פורשת מהמבחנים האולימפיים של מדינתה בגלל "סוטים שונאי נשים שנמצאים בעולם הספורט".
בפוסט, שהפך כמובן לוויראלי, כתבה גרובס כי "זה יהיה השיעור לאותם סוטים שונאי נשים ואלה שמנשקים את רגליהם. יותר לא תוכלו לנצל בחורות צעירות, לגרום להן להתבייש בגופן או לסבול מבעיה רפואית ואז להרוויח את הבונוס השנתי שלכם. זמנכם עבר".
2 צפייה בגלריה
מדלין גרובס
מדלין גרובס
פרשה מהמבחנים האולימפיים של אוסטרליה. גרובס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
מדלין גרובס
מדלין גרובס
גרובס עם אחת משתי מדליות הזהב בהן זכתה בריו 2016
(צילום: AP)
האמת היא שלא ממש ברור מי הם אותו אדם או אנשים אליהם התכוונה גרובס בדבריה. בנובמבר האחרון סיפרה כי אדם אחד גרם לה להרגיש מאוד לא נוח לאחר שזרק לעברה "הערות מגעילות". בשנה שעברה העלתה גם פוסט כואב, בו טענה כי "מאמן מפורסם" הטריד אותה מינית ולמרות שהתלוננה - הוא קודם.
גרובס, שזכתה בשתי מדליות כסף באולימפיאדת ריו, הודיעה כי בכל מקרה היא לא מתכוונת לפרוש משחייה: "אני אסירת תודה על שהרבה אנשים תמכו בהחלטה שלקחתי. מרגישה הקלה מאוד גדולה ומצפה כבר לשחות בכמה תחרויות אחרות במהלך השנה".
הפוסט שהעלתה גרובס
איגוד השחייה האוסטרלי טען כי ביקש מגרובס למסור לו פרטים על אותו אירוע או אירועים, אך היא לא שיתפה פעולה: "כל ההאשמות הנוגעות להתעללות בילדים או התנהגות מינית לא הולמת נלקחות ברצינות על ידי איגוד השחייה האוסטרלי. אנחנו רואים את רווחתם, בטיחותם והגנתם של השחיינים כדבר ראשון במעלה. עלינו מוטלת החובה לערוך בירורים בכדי לקיים את הערכים שלנו".