1 צפייה בגלריה
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
סקוטי ווילבקין
(צילום: עוז מועלם)
שחקני מכבי תל אביב ממשיכים לבקר קשות את מתווה המינהלת שמכריח אותם להיכנס לבידוד של שבועיים על מנת שיוכלו לשוב ולשחק העונה בארץ. אחרי שאתמול אחד משחקני הקבוצה שלח מכתב חריף באותו נושא, גם סקוטי ווילבקין עולה להתקפה.
"אני אומר למינהלת הליגה, לא אשאר בבית שלי. הכל פה באורלנדו, איפה שאני גר, פתוח, וגם בישראל, ועכשיו אני צריך לחזור שוב לבידוד? ניסיתי להישאר שקט, אבל אני רותח", צייץ ווילבקין.
אחד הציוצים של ווילבקין
לא מעט צייצנים ביקרו את ווילבקין על מה שכתב, והוא ענה לכל אחד מהם: "זה מאוד פשוט, אם אנחנו יכולים לשחק אנחנו גם יכולים ללכת לפארק, מינהלת הליגה רק צריכה להחליט על זה. אין לי בעיה לעשות את הבידוד של השבועיים, החלק שלאחר מכן לא הגיוני".
דרך אגב, מי שתמכו בווילבקין הם שחקני הפועל ירושלים. ג'יימס פלדין שיתף את אחד הציוצים שלו, וג'ון הולנד עשה לו לייק.

מינהלת הליגה: "מעבר על הנחיות הבידוד - עבירה פלילית"

תגובת מינהלת הליגה לדבריו של ווילבקין: "לשמחתנו ולשמחת הציבור בישראל אישרה הממשלה מתווה לחזרת הליגה לכדורסל וזאת תחת הנחיות מחייבות לבריאות הציבור. קדמה להחלטה פעילות מואצת ודיאלוג של מנהלת הליגה עם משרדי הבריאות והספורט. מעבר על ההנחיות לבידוד כמו על הנחיות אחרות מהווה עבירה פלילית. שמחנו ביומיים האחרונים לראות את השחקנים שבים לארץ ושמחים לחזור ולשחק כדורסל".
"אנו מצרים מאוד על דבריו חסרי האחריות של שחקן מכבי תל אביב ומבקשים להדגיש את מעמדם של שחקני הכדורסל גם כמעצבי דעה המהווים מודל לבני נוער ואחרים. מנהלת הליגה רואה בקבוצות כאחראיות ישירות לשמירה על החוק ועל הרגישות הציבורית המתחייבת ולא תהסס לנקוט בצעדי ענישה חריפים נגד קבוצה או שחקן שיפרו חוק ויחבלו ביכולת לחזור לשגרה בתקופה רגישה זו".
הציוץ של כהן
אחרי פרסום התגובה של המינהלת ג'ייק כהן החליט להגיב והגן על חברו. "אם הייתם באמת קוראים את הציוצים שלו (ווילבקין), הייתם מבינים שהוא לא מדבר על הבידוד של השבועיים שהוא יצטרך לעשות בעקבות הטיסה חזרה לישראל, אלא למה שקורה אחר כך. אז הוא לא יעבור על שום חוק, אלא רק על החוקים שלכם שמכניסים אותנו לכלא במשך חודשיים בזמן שאנחנו עובדים".
פורסם לראשונה: 06:54, 18.05.20