הגולש שחר צוברי, שהבטיח לעצמו את הכרטיס למשחקים האולימפיים בטוקיו (עוד לפני דחיית האולימפיאדה), הוצא לחופשה בת שבועיים מאימוני הנבחרת על ידי המאמן גור שטיינברג. זאת לאחר שהחליט שלא להגיע לתחרות בקיסריה בשבוע שעבר.
צוברי לא ממש אוהב את ההחלטה המסתמנת שתתקבל סופית בעוד כשלושה שבועות באיגוד השייט על פתיחת המבחנים הנוספים לטוקיו 2021. שטיינברג ביקש מראשי האיגוד להכניס שתי תחרויות נוספות שייכנסו לשיקלול הניקוד בין הגולשים, מה שעשוי להשאיר את צוברי בבית בשנה הבאה. מדובר באליפות אירופה בנובמבר ולאחר מכן תחרות נוספת שתיקבע בהמשך.
1 צפייה בגלריה
שחר צוברי גולש בים
שחר צוברי גולש בים
נראה חסר אנרגיות באימונים. צוברי
(צילום: EPA)
בנבחרת סיפרו כי צוברי נראה חסר אנרגיות באימונים אליהם הגיע, בחלק מהם אף נעדר. צוברי עדכן את שטיינברג כי לא יגיע לתחרות בקיסריה, ולכן החליט המאמן הלאומי להודיע לו כי הוא ייצא לחופשה לשבועיים - סיום מועד ההכנות לעונה הבאה.
מי שעוד לא הגיעה לתחרות בקיסריה הייתה קטי ספיצ'קוב. גם היא הבטיחה את הכרטיס למשחקים האולימפיים כשברקע חשיפת ynet אודות הרומן האסור שלה עם המאמן פייר לוקווה, שפוטר מאז. גם ספיצ'קוב צפויה לקבל הודעה כי המבחנים בשייט ייפתחו מחדש והיא תאלץ להתחרות בתחרויות מבחן נוספות. ההחלטה שלה לא להגיע לתחרות הייתה כדי להימנע ממפגש עם בנות הנבחרת הנוספות, עימן היא לא מצויה בקשר. מי שעשוי לקבל את המינוי לאימון נבחרת הנשים בגלישה הוא רוני מאיר.