אחרי עונה שנפתחה בדעיכה מסוימת לעומת שנות הדומיננטיות הקודמות, מכבי ת"א בכדורגל חזרה בגדול. לא בזכות הכוכבים, אלא בזכות האופי. זה לקח לה כמעט שני סיבובים, אבל כולנו ידענו שמדובר בשאלה של זמן בלבד עד שהצהובים ישובו למקומם הטבעי בפסגת הטבלה.
פתיחת העונה תחת יורגוס דוניס הייתה איומה. מכבי חיפה כבר הייתה בדרך הבטוחה ל-11 הפרש עם יתרון 0:1 במשחק העונה, אבל מכבי ת"א חזרה כנגד כל הסיכויים וכנגד כל הפרשנויות השונות – שכבר הכתירו את חיפה לאלופה הנכנסת.

1 צפייה בגלריה
שכטר חוגג עם החברים
שכטר חוגג עם החברים
מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)

במבט לאחור, נראה שאולי כל תקופת דוניס הייתה מעין "פור" שמכבי נתנה לליגה. אולי הצהובים רצו אליפות יותר מתוקה, מרגשת, לא אחת כזו שנגמרת כבר לפני הפלייאוף ומסתיימת ב-30 הפרש, אליפות "משעממת".
אז כן – מכבי ת"א עדיין לא לקחה אליפות, היא רק עלתה לפסגת הטבלה ומחזיקה בהפרש של נקודה אחת בלבד. אך האם יש מישהו שעדיין מאמין שמכבי חיפה תתעשת ותעקוף אותה בחזרה? קבוצה שאין לה מספיק אופי כדי לנצח את מכבי ת"א, ספק אם יהיה לה את האופי הדרוש לרוץ עד הסוף על האליפות נגד אותה מכבי ת"א. וכאמור, לא מדובר באליפות של כוכבים, מדובר באליפות של אופי.
כנראה ששחקני החלק ההתקפי של מכבי ת"א היו מקבלים מעט מאוד דקות בקבוצה של השנים האחרונות בעידן ג'ורדי קרויף, וכנראה שלא היו בתכנון לולא מגבלות ה"פייר פלי". אך לעתים זה נראה שההצלחה מגיעה בגלל שלא חשוב מי השמות שעל הדשא, כל עוד הם לובשים את החולצה הצהובה, זאת עם הסמל של מכבי ת"א. חולצה שכשאתה לובש אותה, לא תנוח עד שתשיג כל תואר אפשרי.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.