ולדי קופמן הוא אחד השחקנים הגדולים בתולדות הכדוריד הישראלי, בטח במילניום הנוכחי. היום (ראשון) הוא הודיע על פרישה בגיל 33 בעקבות פציעה בברך.
"סבלתי מכאב בברך מ-2016, ובשנה האחרונה עם כל הסגרים, החזרות לפעילות האינטנסיבית, התחלתי להרגיש משהו נוראי בברך. לא הייתה טראומה ספציפית. ביקשו ממני לסחוב עוד קצת, וסחבתי חמישה משחקים ב-15 ימים. עברתי פציעות, אבל יש לי משהו נוראי בברך", סיפר קופמן.
3 צפייה בגלריה
קופמן מול שחק
קופמן מול שחק
קופמן במדי אשדוד
(צילום: משה דהן, הפועל אשדוד)
3 צפייה בגלריה
קופמן בתחילת הדרך במוצקין
קופמן בתחילת הדרך במוצקין
קופמן בתחילת הדרך במוצקין
(צילום: דוד פליגל, איגוד הכדוריד)
3 צפייה בגלריה
במדי מכבי ת"א
במדי מכבי ת"א
במדי מכבי ת"א
(צילום: עמית שיסל, איגוד הכדוריד)
עוד הוסיף קופמן: "עשיתי MRI, ויש פגיעה חמורה בסחוס. הרופא אמר לי באופן דחוף להפסיק, כשאסור לי אפילו לרוץ. מול הרצליה עוד ניסיתי במשחק הראשון, אבל הרגשתי רע מאוד. יש סכנה של החלפת מפרק, ואני לא יכול לקחת עוד סיכונים. הודעתי לאשדוד שאני פורש. הם ביקשו שאשאר איתם עד סוף העונה, לתרום מהניסיון החברתי, המקצועי, המנטלי. זה חשוב לי להיות איתם ברגעי השיא, ואני כנראה אתלבש לגמר אבל לא אמור להשתתף בו".
קופמן גדל במכבי קריית מוצקין, עבר לאחר מכן למכבי תל אביב, שיחק במכבי ראשון לציון ובתחילת העונה חתם באשדוד. על גמר גביע המדינה שייערך מחר (שני, 20:00) בין אשדוד לאקסית מראשל"צ, אמר קופמן: "למכבי יש לה את המסורת שלה, ואי אפשר לקחת ממנה את כל מה שעברה בעשורים האחרונים. הכוחות הם מאוד שקולים. המצ'-אפ שלנו מול מכבי הוא טוב העונה, והתפתחה יריבות ספורטיביות טובה וראויה במהלך השנים האחרונות בין האגודות. אין פייבוריטית"