טריאל אבסוב, לוחם ה-MMA הישראלי, עשה צעד נוסף קדימה בקריירה המקצוענית שלו. ביום שישי נערך בקרסנודאר שברוסיה אירוע EFC 34. תחרות מתוקשרת מאוד בארגון ששייך ללוחם ה-MMA שפרש לאחרונה ואחד הכוכבים הגדולים בענף - חביב נורמגומדוב. ואבסוב היה אחד מכוכבי הערב, עלה ל-0:2 כמקצוען והוכיח ששווה לשים עליו עין בתקופה הקרובה.
בכל פעם מחדש אבסוב מוכיח שהוא עשוי ממשהו מיוחד, מחומר של אלופים. לא סתם כלי התקשורת בחו"ל התמקדו בו למספר ראיונות מאז שנכנס לארגון של חביב. הוא דוהר לעבר ההצלחה בדרך הבטוחה שלו. הפעם הוא עלה לקרב קשה מאוד, מול לוחם מקירגיזסטן בשם אומורבק איליאז אולו, שהגיע לקרב עם אותו מאזן כמו של טריאל וניסיון של 21 קרבות איגרוף חובבני. הוא "ברולר" עם ידיים כבדות וטובות שיודע להיכנס לבליץ - אבל טריאל ניצח, 27 יום אחרי הקרב המקצועני הראשון שלו - והראה עד כמה הוא חזק.

1 צפייה בגלריה
טריאל אבסוב
טריאל אבסוב
טריאל אבסוב
(צילום באדיבות התאחדות "אילת")

בשתי הדקות הראשונות ראינו התגוששות בעמידה, עד שטריאל השיג את הטייקדאון ואת העמדה הטובה ונתן עבודת גראונד אנד פאונד פשוט משובחת. הוא הציג את הנקודות החזקות ואת הטכניקה שלו ברמות הגבוהות ביותר. אולו עוד הצליח לחזור לרגליים בסיבוב הראשון, אבל טריאל הוריד אותו מיד חזרה לקרקע והמשיך בכתישה.
את הסיבוב השני אולו פתח עם אף מדמם, זכר לנזק שספג מטריאל בסיבוב הראשון. טריאל המשיך עם הטכניקה הנהדרת, שלט בפוזיציה על הקרקע והנחית מכות על היריב. שליטה אבסולוטית. אולו לא הצליח לברוח מהטייקדאון של טריאל - כמו לנסות לרוץ נגד כיוון הרוח של סופת טורנדו, הוא נתפס ונכתש. המכות ששלח מהקרקע לא היו משמעותיות ולא גרמו לנזק. סיבוב שלישי - אולו ניסה להשאיר את הקרב בעמידה, אך טריאל עם טייקדאון על הגדר חזר לשלוט. בהחלטת השופטים נקבע פה אחד ניצחון לטריאל.
כבר אי אפשר להישאר אדישים לתופעה הזאת. גדל פה כוכב MMA תוצרת הארץ, שמתחיל לצבור תהודה ותאוצה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.