ערן זהבי הוא גדול, אדיר, ווינר וסקורר בקנה מידה אירופי, אבל יש שם עוד עשרה שחקנים על המגרש שצריכים להילחם, למסור ולהלהיב את הקהל שכל כך רוצה בהצלחת הנבחרת.
התלות בזהבי (שחקן בן 33 להזכירכם) היא כל כך ברורה שזה מדאיג, כיוון שכל קמפיין מדברים על בנייה של נבחרת חדשה ומרעננת אשר תיתן בסיס לשנים הבאות, אך כרגע ערן הוא המנצח המוכשר שנאלץ לעבוד עם חבורת נגנים חובבנית (כאשר בפועל יש שחקנים מאוד מוכשרים) וככה זה נראה כבר כמה שנים – דבר שצריך להדליק נורה אצל כל צמרת מקבלי ההחלטות בהתאחדות.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי חוגג
ערן זהבי חוגג
לא על זהבי לבדו
(צילום: רויטרס)
לא רק חלוצים ברמה גבוהה (שון וייסמן ומונס דאבור) יש לנו, גם קיצוני סופר מוכשר כמו מנור סלומון, וקשרים יצירתיים וקשוחים בדמות ביברס נאתכו, בירם כיאל וניר ביטון יכולים לתת הרבה יופי, יצירתיות והנאה אי אפשר להתבסס על שחקן אחד, גדול ככל שיהיה. הנבחרת היא 11 שחקנים שאנחנו האוהדים רוצים לתמוך וליהנות לצפות בהם.
לסיום, אזכיר את הקמפיין 0 ההפסדים של הנבחרת בתקופת אברם גרנט, שזכור לי במיוחד בעקבות העובדה שרוב השערים והפעולות החיוביות היו של האחד והיחיד יוסי בניון. ולאן הגענו אז? לעוד קמפיין מכובד אך מאכזב. חומר למחשבה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.