פריז סן-ז'רמן ביצעה מהלך שעשוי לשנות את כל העונה כשפיטרה את מאמנה הגרמני, תומאס טוכל. המאמן הגיע לקבוצה מדורטמונד במאי 2018, ומאז סייע להמשך הדומיננטיות של הקבוצה בליגה הצרפתית. בתקופתו, היא זכתה בשתי אליפויות ובגביע, וכן הגיעה לגמר ליגת האלופות האחרון. אבל זה לא הספיק לנאסר אל-חלאיפי, איש העסקים הקטארי שמנהל את המועדון מ-2012, ושבזכות משאביו הכספיים היא לפחות ארבע רמות מעל כל הקבוצות בליגה. שחיקת הדומיננטיות של הקבוצה והתחרות הצמודה עם ליל, ליון ואחרות בליגה גרמו לבעלים להחליט על הזעזוע.
המחליף המיועד, מאוריסיו פוצ'טינו, הוא מאמן מוערך מאוד באירופה בזכות העובדה שטוטנהאם השתדרגה בתקופתו וחזרה לצמרת אחרי שנות דשדוש רבות. ריאל מדריד, ברצלונה ואחרות התעניינו בשירותיו. עם זאת, אין לו אפילו תואר אחד להציג לראווה כסוג של קבלה. האם זה מספיק כדי להנהיג סוללת כוכבים בראשות ניימאר ואמבאפה?

1 צפייה בגלריה
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו
(צילום: AP)

על פרק עומדת החתמתם האפשרית של כריסטיאן אריקסן מאינטר ודלה עלי מטוטנהאם. השניים, חניכיו לשעבר של המאמן הארגנטינאי, הם שחקנים שמרבים לאיים על השער ואף כובשים מנות סבירות של שערים . למרות שמדובר לכאורה בקשרים, הם מסוגלים לתקף כחלוצים לכל דבר ויכולים להגיע לעימותים עם כוכבי הקבוצה, ברמה שיכולה לגרום לפיצוץ. גם המקום בהרכב של הכוכבים כבר יהיה לא מובטח כלל וכלל.
כפי שזה נראה כרגע, ייתכן שהחתמת המאמן והשחקנים (או אחד מביניהם) יכולה לסייע לקבוצה להגיע לשלבים מתקדמים באירופה ולחזור לפסגת הליגה. אבל יש לזכור שמדובר במהלכים נפיצים שיכולים לגרום להתפרקותה המהירה של אימפריית הכדורגל הצרפתי. די מובן שמדובר בצומת דרכים ובהחלטה כבדת משקל, שאת תוצאותיה ניתן יהיה לראות בוודאות רק בסוף העונה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.