1. אלון תורג'מן - החלוץ בן ה-29, שכרגע משחק באוסטריה וינה, עשה קריירה לא רעה בכלל בישראל ולאחר מכן יצא לאירופה. בשנה שעברה שיחק חצי עונה בוויסלה קראקוב הפולנית וכבש 6 שערים בתשע הופעות. לאחרונה שמו נקשר להפועל ב"ש, וגם לבית"ר ירושלים של חוגג שככל הנראה כבר פנתה אליו.
2.דור מיכה - הקשר המוכשר ששוחרר ממכבי ת"א בספטמבר בעקבות מעורבותו יחד עם עומר אצילי בפרשת הקטינות שהסעירה את הכדורגל הישראלי, חתם באנורתוסיס פמגוסטה הקפריסאית, אך לפי דיווחים רבים הוא בדרך לארץ. המועמדות לקלוט אותו הן מכבי ת"א (הכל תלוי במיץ' גולדהאר ובנכונות שלו לקבל את הקשר חזרה לקבוצה), בית"ר ירושלים והפועל ב"ש. מעניין לראות היכן מיכה יבחר לשחק, ואם בכלל יחזור לליגת העל. סעיף השחרור שלו הוא בעיקר מה שיוצר ביקוש לשירותיו, רק 100 אלף אירו.

1 צפייה בגלריה
דור מיכה
דור מיכה
דור מיכה
(צילום: עוז מועלם)

3. בן שהר - עוד חלוץ ברשימה. הלגיונר שיצא לשנתיים לאפואל ניקוסיה הקפריסאית לא מצליח כרגע באי השכן ללא ספק, ורשם ב-15 הופעות רק שלושה שערים בעונה המזעזעת של האימפריה הקפריסאית. לפני הקדנציה בקפריסין, שהר שיחק בהפועל ב"ש במשך 5 שנים וכבש 61 שערים ב-151 הופעות. לאחרונה שמו קושר לבית"ר ירושלים, אך הפועל ת"א כבר פנתה וכרגע החלוץ מתלבט אם לחזור לישראל.
4. עידן נחמיאס - ושם אחד שכבר משחק בארץ. הבלם הצעיר של קריית שמונה נחשב לאחת ההבטחות הגדולות בכדורגל הישראלי, והגדולות כבר לטשו עיניים לעברו. הבלם שחווה עונה מצוינת מסיים חוזה בסוף העונה, כך שיוכל לחתום בהעברה חופשית בכל קבוצה אשר ירצה בקיץ. עם זאת, הגדולות כבר מתכננות הצעה, למשל מכבי ת"א, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, ומעניין אם איזי שרצקי ינסה למכור אותו החודש כדי לא לצאת בידיים ריקות.
5. ערן זהבי - נסיים עם החלוץ שעשה מספרים מדהימים בסין, עבר בקיץ האחרון לאיינדהובן ולצערו לא השתלב טוב כפי שתיכנן. זהבי אמר לאחרונה בראיון: "אני לא נהנה כרגע, נראה מה יהיה בינואר'', ולמרות שעדיין לא ידוע למה התכוון, מכבי ת"א מחכה...
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.