שלוש שנים לאחר שזכתה במדליית הארד באליפות אירופה שנערכה בתל אביב, גפן פרימו חזרה היום (שישי) פעם נוספת לפודיום בתחרות היבשתית עם ארד נוסף, הפעם בליסבון.
פרימו בת ה-21, המתחרה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג, עברה יום קרבות ארוך, במהלכו היא גם גברה ברבע הגמר על חברתה לנבחרת גילי כהן, מי שתייצג בסופו של דבר את ישראל באולימפיאדת טוקיו הקיץ.
3 צפייה בגלריה
גפן פרימו
גפן פרימו
מרוצה. גפן פרימו
(צילום: אורן אהרוני)
3 צפייה בגלריה
גפן פרימו על הפודיום
גפן פרימו על הפודיום
פרימו (שנייה מימין) על הפודיום
(צילום: אורן אהרוני)
"אני שמחה ומאושרת על הזכייה במדליה ושאני חזרה על הפודיום", סיפרה פרימו ל-ynet. "רציתי שהמדליה תהיה מזהב, אבל עשיתי את זה אחרי תקופה לא פשוטה. לאט לאט אני חוזרת לעצמי, אבל אני עדיין לא ב-100 אחוז".
פרימו הוסיפה: "זה לא סוד שעברתי תקופה לא פשוטה לאחר שחליתי בקורונה, אבל עכשיו אני מרגישה הרבה יותר טוב. אמשיך לעבוד קשה ואעשה את כל המאמצים כדי להתכונן בצורה הטובה ביותר לאליפות העולם שתתקיים בחודש יוני".
עוד אמרה: "היה יום חזק חזק כבר מהקרב הראשון, וניצחתי קרבות שהובילו עליי. באתי לעשות את הכי טוב שלי ושמחה לסיים אותו על הפודיום".
על רבע הגמר מול גילי כהן אמרה: "חשוב לי לנצח כל אחת. גילי היא עוד מתחרה שלי, אני תמיד רוצה לנצח, לא משנה מי זאת".
3 צפייה בגלריה
גפן פרימו וגילי כהן אחת מול השנייה
גפן פרימו וגילי כהן אחת מול השנייה
"תמיד רוצה לנצח, לא משנה מי זאת". גפן פרימו וגילי כהן
(צילום: אורן אהרוני)
לטווח הארוך ולאולימפיאדה פריז 2024: "אני לא רוצה להגיד עכשיו לאן מסתכלים, יש לי עוד מטרות בדרך עם גראנד סלאם רוסיה ואליפות עולם, אני רוצה להתקדם צעד צעד".
מאמן נבחרת הנשים שני הרשקו אמר: "שמח מאוד על ההישג המשמעותי של גפן. היא עברה יום קרבות ארוך ומתיש, הוכיחה נחישות ורצון בלתי נגמר לנצח. וזה אחרי שהיא עברה תקופה לא פשוטה בכלל לאחר שחלתה בקורונה בחודש נובמבר. גפן חלתה בצורה שפגעה מאוד ביכולת שלה להתאמן ולהתחרות וגם היום היא עדיין לא חזרה לתפקוד מלא".
"לצד הזכייה של גפן יש תחושת החמצה לאור העובדה שגם שירה ראשוני (48 ק"ג), גילי כהן (52 ק"ג) ותמנע נלסון-לוי (57 ק"ג) הגיעו לרבע הגמר, הפסידו וסיימו במקום השביעי. המשימה העיקרית של הנבחרת היא הצלחה במשחקים האולימפיים, לשם אנו חותרים וכל ניצחון או הפסד משמשים אותנו ככלי להתכונן לטוקיו בצורה טובה יותר".