זה רשמי, אנדראה פירלו חוזר. לא מדובר בקאמבק לדשא, אלא ליובנטוס. יותר נכון לקבוצת המילואים של יובנטוס עד גיל 23, שנוסדה לפני כשנתיים בלבד. עבור פירלו זו יכולה להיות מקפצה אדירה לקריירת אימון. כמובן שהשנים הגדולות שלו במועדונים כמו מילאן ויובנטוס (וכמובן גם בנבחרת האיטלקית) חישלו אותו, אבל מדובר במשהו אחר לגמרי.
אימון פירושו להיות האבא והאמא של השחקנים, במיוחד אם הם צעירים. כמובן שגם צריך להיות השוטר הרע במקרה שהם מזייפים ולעורר אותם אם הם לא בכיוון. רק הזמן יראה אם לפירלו יש את הכישורים להוציא את כישרונות העתיד של נבחרת איטליה מהקבוצה הזאת.
1 צפייה בגלריה
פירלו. בדרך להיות הקונטה הבא?
פירלו. בדרך להיות הקונטה הבא?
פירלו. בדרך להיות הקונטה הבא?
(צילום: getty images)
גם יובה יכולה להרוויח מזה לאורך זמן. אנטוניו קונטה היה מזוהה עם הגברת הזקנה כששיחק בה את רוב הקריירה בה, ושבע שנים לאחר מכן נבחר לתפקיד המאמן, למרות שלא היו לו שום הישגים בולטים בקבוצות הקודמות.
רבים פיקפקו בסיכוי שלו לסיים את העונה, אבל קונטה לא נשבר ובעזרת שחקנים דוגמת פירלו שבר בצורת של תשע שנים והוליך את יובה לאליפות ב־2012. לאחר מכן הוא הוסיף עוד שתיים ומשם המשיך לקריירת אימון משגשגת בנבחרת הלאומית וכן בצ'לסי ובאינטר. אולי פירלו הוא הקונטה הבא.
מה ייתן פירלו כערך מוסף לשחקנים שלו כמאמן? את מה שנתן כשחקן - יצירתיות, קור רוח, חוכמה והרבה רוח לחימה. יש גם להניח שהשחקנים שיקבלו אצלו במה דומים למודל שלו, קשרים שנותנים את כל מה שיש להם.
לסיכום, יובנטוס תרוויח מאמן גדול אם תגדל את פירלו במשך כמה שנים כמאמן שחקני המילואים. אולי תוך שנים ספורות הוא גם ישחזר את ההצלחות בקבוצה הבוגרת, הפעם מהקווים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.