1. מינסוטה תבחר בשוטינג גארד אנתוני אדוארדס, המניה הכי בטוחה להפוך לכוכב בדראפט הזה. הוולבס גם רוצים לנצח כאן ועכשיו ולהפוך לקבוצת פלייאוף.
2. גולדן סטייט תלך על הסנטר ג'יימס ווייזמן, גם כי זו העמדה הכי חלשה של הקבוצה כבר כמה שנים טובות, גם כי דריימונד גרין רוצה שיבחרו בו וגם כי ווייזמן כבר אמר שההתאמה בינו לבין הווריורס תהיה מצוינת.

3 צפייה בגלריה
ג'יימס ווייזמן
ג'יימס ווייזמן
ג'יימס ווייזמן
(צילום: AP)

3. הג'נרל-מנג'ר מיץ' קופצ'אק אמר כי הקבוצה תבחר בשחקן הטוב ביותר שיעמוד לרשותה, ללא קשר לעמדה ששארלוט צריכה להתחזק בה. אז יש ויכוח לגבי זהות השחקן הכי טוב במקום השלישי, אבל נראה לי שההורנטס ילכו על הפוטנציאל של דני אבדיה.
4. שיקגו גם יכולה להרוויח מאבדיה, ואם לא, הבולס יבחרו באחד השחקנים הכי אנדרייטד ויעילים בדראפט שמשחק גם הוא בעמדה מספר 3, דווין ואסל. הם חייבים מישהו שיחזק אצלם את העמדה הזו.

3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
דני אבדיה
(צילום: אורן אהרוני)

5. לאנדרה דראמונד אין מה לחפש בקליבלנד, כך שהיא צריכה סנטר - מישהו כמו אונייקה אוקונגוו. הוא ייתן כוח בהגנה לצד קווין לאב שלא יודע לשמור ואפשר יהיה לבנות סביבו. אונייקה זוכה להשוואות רבות לאולסטאר של מיאמי, באם אדבאיו.
6. אטלנטה נפלה חזק עד למקום השישי, ואני משער שתבחר בגארד/פורוורד אייזק אוקורו, אחד משחקני ההגנה הטובים בדראפט. זה בדיוק מה שהם צריכים.
7. אני מקווה ומייחל עבור דטרויט שלאמלו בול יהיה זמיi עבורה במקום הזה ולא ייבחר לפני כן. אחיו הצעיר של לונזו, רכז ששיחק העונה באוסטרליה, מעורר הרבה התלהבות בארה"ב, ודרק רוז יכול להיות מנטור מדהים עבורו. הוא יכניס הרבה עניין לקבוצה, עם הפוטנציאל שלו והאבא הבלתי יציב של המשפחה. מועדון אפור כזה זקוק לצבע.
8. הניקס יכולים להרוויח פה מאחת המניות היותר בטוחות בדראפט, ניקו מאניון האיטלקי. הקבוצה נואשת לרכז עם קליעה כמוהו.
9. זו התלבטות עבורי ועבור וושינגטון. ג'יידן מקדניאלס נראה מתאים, אבל אני אלך עם הסליפר (שחקן שלא נותנים לו מספיק כבוד ויכול להיות גניבה) קירה לואיס, כי הוויזארדס צריכים רכז ברמה גבוהה שיכול לעלות מהספסל ושיש לו מה ללמוד מג'ון וול.
10. בפני פיניקס תעמדו כנראה האפשרות לקחת את הסליפר הכי גדול בדראפט ובתחזיות. אלמלא היה נפצע היה יכול להיות בקלות בין 3 הבחירות הראשונות. לפיניקס שווה לקחת הימור עליו. במקרה הרע הוא יגמור כמו דניס סמית', מקרה הטוב הוא יהיה מעין ג'מאל מארי אתלטי.
11. לראשונה מזה זמן רב יש לסן אנטוניו בחירת לוטרי, ואיתה הם ייקחו את הפאוור פורוורד הטוב בדראפט, אובי טופין. הוא ילמד לא מעט שמה מרודי גיי, בין אם ישחק בעונה הראשונה שלו או לא. העתיד של הספרס ורוד, ואיתו יהיה עוד יותר.

3 צפייה בגלריה
אובי טופין
אובי טופין
אובי טופין
(צילום: AFP)

12. סקרמנטו אוהבת לבחור שחקנים גבוהים, וההוכחה לכך היא ההעדפה של מרווין בייגלי על פני לוקה דונצ'יץ'. לכן אני מאמין שהם יבחרו במי שלדעתי הוא הסנטר השני בטיבו בדראפט, עם פוטנציאל להיות הטוב ביותר שייצא מכאן, דניאל אוטורו. הקינגס צריכים להתפלל רק שמרווין יישאר בריא, ואז יש להם קו קדמי אדיר לשנים הבאות.
13. ניו אורלינס תיקח את הרכז טייריס הליבריטון כדי לחזק את העמדה ולתת גיבוי ללונזו בול הפציע, שהראה עם חזרתה של הליגה שהוא שחקן יציב שאפשר לבנות עליו.
14. בבחירה האחרונה של הלוטרי בוסטון תיקח את הסנטר של דיוק, ורנון קאר, כדי שיהיה לה סנטר פותח שמסוגל להתמודד בליגה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.