שוער: ג'אנלואיג'י דונארומה

גיל: 21 | קבוצה: מילאן | שווי: 60 מיליון אירו
בתודעה שלנו זה מרגיש כאילו ג'אנלואיג'י דונארומה מבוגר, אבל זה ממש לא המצב, הוא פשוט קיבל הזדמנות בגיל ממש ממש צעיר (16 ו-8 חודשים) ומאז כמעט לא עזב את השער של מילאן. העונה הרוסונרי מוליכים את הטבלה, ולאיטלקי הצעיר והמנוסה (מדהים שזה בכלל הגיוני לכתוב כזה דבר) יש לא מעט מניות בכך. יש לו שם פרטי זהה לבופון, אולי גם צפויה לו קריירה עד אותו גיל – ובמקרה כזה יש לו יותר מ-20 שנה לתת בין הקורות.

מגן ימני: אלסייד היסאי

גיל: 27 | קבוצה: נאפולי | שווי: 14 מיליון אירו
אם השם הזה מוכר לכם, אתם בטח זוכרים את אלסייד היסאי כמגן נבחרת אלבניה מתסכל את החבר'ה שלנו בכחול-לבן, בהגנה ובהתקפה. מאז אפילו הספיק להפוך לקפטן הנבחרת שלו. היסאי נמצא כבר כמעט שש שנים בנאפולי, ואמנם ממעט לכבוש (שער בודד ב-207 הופעות), אבל אוהב לחרוך את אגף ימין ולעזור לחברים שלו בהתקפה. העונה לנאפולי ההגנה השנייה בטיבה בליגה, כשרק יובנטוס מקדימה אותה.

בלם: סרחיו ראמוס

גיל: 34 | קבוצה: ריאל מדריד | שווי: 14 מיליון אירו
מה נגיד ומה נאמר? 16 שנים בריאל מדריד, כמות אינסופית של תארים, כולל ארבע זכיות בליגת האלופות, כמות עוד יותר גדולה של שערים ויכולת בלתי נתפסת להיות במקום הנכון בזמן הנכון – ההגדרה המושלמת של ווינר. סרחיו ראמוס לא ילד ואמנם מתקרב ל-35 (המבוגר ביותר בהרכב הזה), אבל הוא עדיין אחד הטובים בעולם בתפקיד שלו, ולא מופרך לומר הטוב בעולם, רק תראו איך ריאל נראית כשהוא על המגרש ואיך כשהיא לא.

בלם: אריק גרסיה

גיל: 20 | קבוצה: מנצ'סטר סיטי | שווי: 20 מיליון אירו
אחד הכוכבים העולים של הדור החדש של הכדורגל הספרדי. אריק גרסיה אמנם נולד בברצלונה וגדל במחלקת הנוער המפורסמת שלה, לה-מאסיה, אבל נחטף על ידי מנצ'סטר סיטי עוד לפני שמלאו לו 17. השידרוג שעבר תחת פפ גווארדיולה במנצ'סטר הוכיח את עצמו והמועדון שגידל אותו וגם ויתר עליו רוצה אותו בחזרה כמחליפו של ג'רארד פיקה המבוגר. לגרסיה יש הכל: מהירות גבוהה, הוא חזק ואגרסיבי ויש לו יכולת לקרוא מהלכים ולעצור אותם.
5 צפייה בגלריה
אריק גרסיה בפעולה
אריק גרסיה בפעולה
ברצלונה רוצה אותו בחזרה. אריק גרסיה
(צילום: AP)

מגן שמאלי: דויד אלאבה

גיל: 28 | קבוצה: באיירן מינכן | שווי: 65 מיליון אירו
אין שום סיבה הגיונית שדויד אלאבה יעזוב את באיירן מינכן. הוא נמצא בקבוצה הטובה באירופה, נחשב לבאנקר אצל האנזי פליק ואהוב מאוד במועדון ועל ידי האוהדים, אבל הדיווחים הטוענים שהוא כנראה יעזוב בגלל הסוכן שלו – הישראלי פיני זהבי. הבלם/מגן האוסטרי רוצה להישאר ועל פניו הסכים להצעת החוזה, אבל ככל הנראה זהבי מעוניין בעמלה שמנה במיוחד, כזו שבאיירן ממש לא מתכוונת לשלם. אז מי תקפוץ על המציאה, או יותר נכון מי לא? איזו קבוצה לא רוצה שחקן שמסוגל לעשות הכל על הדשא שנמצא בשיא הקריירה שלו?

קשר: הקאן צ'להאנולו

גיל: 26 | קבוצה: מילאן | שווי: 35 מיליון אירו
הוא נחשב לבועט בועט כדורים חופשיים אדיר, אחד הטובים בעולם, לא פחות. משהו לא ממש עבד כשהוא הגיע כשחקן מבטיח למילאן מבאייר לברקוזן, הוא לא סיפק את הסחורה ונחשבו לדמות מושמצת על ידי אוהדי הרוסונרי והיה כבר עם רגל וחצי בחוץ. אבל מאז הכל השתנה. ב-2019 הוא היה מעורב בתשעה שערים בלבד, ואת 2020, השנה שבדיוק הסתיימה, הוא סגר עם שער ושני בישולים ב-2:3 על לאציו בדרך למעורבות ב-22 שערים בליגה האיטלקית. זלאטן איברהימוביץ' הוא הכוכב הגדול, אבל הקאן צ'להאנולו חשוב לא פחות.
5 צפייה בגלריה
צ'להאנולו וראביץ'
צ'להאנולו וראביץ'
צ'להאנולו. נכנס לעניינים
(צילום: EPA)

קשר: ג'ורג'יניו ויינאלדום

גיל: 30 | קבוצה: ליברפול | שווי: 40 מיליון אירו
אין ספק שהעונה ג'ורג'יניו ויינאלדום נמצא בירידה, אבל כנראה שזה חלק מהגמגום המתמשך של ליברפול העונה. יכול מאוד להיות ששינוי אווירה וקבוצה יגרום לו לחזור ולהציג את הכדורגל האדיר שסיפק בשנתיים הקודמות. אמנם השם שלו לא עולה בדרך כלל וקצת נעלם בין כל הכוכבים של המרסיסיידרס, אבל אם מאמנו יורגן קלופ טוען שהוא "הקשר המושלם ויש לו את סט היכולות המלא", מי אנחנו שנערער על הקביעה הזו?
5 צפייה בגלריה
ג'ורג'יניו ויינאלדום
ג'ורג'יניו ויינאלדום
ג'ורג'יניו ויינאלדום . נמצא בירידה העונה
(צילום: AP)

כנף ימין: פלוריאן תובאן

גיל: 28 | קבוצה: מארסיי | שווי: 32 מיליון אירו
את עונת 2019/20 פלוריאן תובאן החמיץ כמעט לחלוטין בשל ניתוח ארתרוסקופיה ואז הגיעה לה הקורונה והעונה בצרפת לא חודשה. מבחינת מספרים הוא אחד השחקנים הכי יעילים בליג 1. בשלוש העונות שלפני הפציעה הוא לא ירד מ-15 שערים ו-8 בישולים בליגה, וב-2020/21 הוא עומד בינתיים על שבעה שערים ושבעה בישולים בחצי עונה. הוא בעל טכניקה גבוהה, יכולת מסירה נהדרת ואוהב להתחיל את המהלכים שלו מאגף ימין.

כנף שמאל: ממפיס דפאי

גיל: 26 | קבוצה: ליון| שווי: 45 מיליון אירו
ממפיס דפאי הוא הכוכב הכי גדול של ליון והפך אותה לקבוצה הכי טובה בליגה (שהיא לא פריז סן ז'רמן). אמנם בשנים האחרונות הוא משחק בחוד ההתקפה, וזה עובד מצוין גם בנבחרת הולנד, שחווה פריחה מחודשת, אבל את הקריירה החל בתור שחקן כנף בצד שמאל, ובמבט מהיר על המספרים שלו אפשר להבין למה. הוא מקום שני בצרפת במסירות מפתח למשחק (אחרי אנחל די מריה, עוד שחקן עם חוזה נגמר), טופ 5 בטבלת הכובשים וטופ 10 בטבלת המבשלים.

חלוץ: לאו מסי

גיל: 33 | קבוצה: ברצלונה| שווי: 80 מיליון אירו
טוב, אין באמת שום צורך לספר על מסי, נכון? לא ברור בדיוק מה טיב היחסים של הפרעוש עם ברצלונה והאם הוא יישאר או לא בסופו של דבר, אבל אם בכל זאת יחליט לבחון אתגר חדש, יש מעט מאוד קבוצות שיהיו מסוגלות להתמודד עם החוזה הדמיוני שלו שנמצא רגע לפני סיום (555 מיליון אירו לארבע שנים). קשה לומר שיש קבוצה שלא הייתה רוצה את מסי אצלה בהרכב, השאלה מי תצליח, אם בכלל, לשים את ידיה על השחקן הטוב בעולם (ביחד עם כריסטיאנו רונאלדו, סבבה?).
5 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי. מעט מאוד קבוצות מסוגלות להתמודד עם החוזה הדמיוני שלו
(צילום: רויטרס)

חלוץ: סרחיו אגוארו

גיל: 32 | קבוצה: מנצ'סטר סיטי | שווי: 35 מיליון אירו
כבר לא ילד, ובשנים האחרונות סובל מפציעות חוזרות ונשנות, אבל אם תשאלו את פפ גווארדיולה ובעיקר את אוהדי מנצ'סטר סיטי, הם לא היו מוותרים עליו בחיים. צעקת "אגוארוווווו" המפורסמת בשער האליפות שכבש ועוד המון (המון) שערים שלו במדי הסיטיזנס הפכו אותו לכובש הלא אנגלי הגדול אי פעם בפרמייר-ליג. רוצים 30-25 שערים לעונה? הוא האיש לכך.