"אני שמחה שהתקדמתי. הרגשתי קפיצות של 14 מטר, לאט אני מתקדמת והמטרה שלי היא להשיג קריטריון לטוקיו". כך אמרה היום (רביעי) חנה מיננקו במסיבת עיתונאים לקראת אליפות ישראל ה-85 באתלטיקה, שתיפתח ביום ראשון הקרוב.
האליפות, שהכניסה אליה הפעם תהיה בחינם, תתקיים בסימן המשחקים האולימפיים הקרובים, כאשר מספר אתלטים ינסו להתקדם בדירוג העולמי שיאפשר להם להיכנס לרשימה, או להשיג את תוצאת הקריטריון שיכניס אותם ישירות. אם הם לא יצליחו לעשות זאת הפעם הם יוכלו להשיג את המטרה עד ה-29 ביוני, אז תיסגר הרשימה הסופית.
2 צפייה בגלריה
חנה מיננקו
חנה מיננקו
חנה מיננקו
(צילום: אורן אהרוני)
קופצת המשולשת אמרה: "אני עובדת בשביל להשיג את הקריטריון ומקווה שזה יקרה. אין עליי כל כך לחץ, אני רק חושבת לבוא לתחרות, לעשות את המקסימום ובלי לחשוב כל הזמן שאני צריכה להשיג את הקריטריון. הכל בראש וברגליים שלנו".
האצנית דיאנה ויסמן סיפרה: "זו תחרות שהכי מרגשת אותי מכל תחרות בעולם. לראות את כל הספורטאים בטופ שלנו בישראל מתמקדים בתחרות הזאת לשפר את ההישגים. אני גם באה לתת את העבודה שעבדתי עליה מאוד קשה ומקווה להראות תוצאה טובה.
2 צפייה בגלריה
דיאנה ויסמן בפעולה
דיאנה ויסמן בפעולה
דיאנה ויסמן בפעולה
(צילום: אורן אהרוני)
"מתחרות לתחרות אני מנסה להשתפר, אבל מאוד רוצה שיגיע הקהל כי זה נותן לי דרייב, להראות כמה אנחנו מסוגלים לתוצאות טובות עם עידוד הקהל במיוחד לאחר שנת קורונה. התחרינו ללא קהל וזה די הוריד את המוטיבציה".
מנכ"ל איגוד האתלטיקה, גל לוי: "חשוב לנו שהאליפות תהיה מוצלחת ושיגיע הרבה קהל. יש לנו ספורטאים מאוד מגוונים. אני מקווה שאכן נעמוד בצפיות של האליפות וחשוב שנשים את האתלטיקה בקדמת הבמה של הספורט הישראלי. אני מקווה שתהיה אליפות שתכבד אותנו בתוצאות".