בימים האחרונים נראה שסוגיית "דני אבדיה לאולסטאר" תופסת תאוצה. קמפיין ויראלי להצביע עבורו הוא סיפור הצלחה, ונשאלת השאלה: האם מדובר בקמפיין חשוב או בזלזול וביזוי כבוד המשחק?
בימים האחרונים, כשדיברתי על נושא זה עם חברים, הדעות היו חלוקות. חלק חשבו שלא יכול להיות ששחקן כמו אבדיה, שרחוק מהטופ של הליגה, יקבל מקום במשחק הכוכבים. אחרים אמרו שחשוב לדני ולספורט הישראלי כולו שיהיה שם. ואני? לדעתי מיד אחרי קריאת הטור אתם צריכים להצביע לו באתר האולסטאר של ה-NBA. הנה הסיבות לכך:

1 צפייה בגלריה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
כריס פול משקיף על דני אבדיה
(צילום: EPA)

1. פגיעה בכבוד המשחק? האולסטאר הוא כבר מזמן לא משחק כדורסל מקצועי תחרותי, אלא שואו כיפי, ולכן גם השחקנים צריכים להיות אלה שהקהל רוצה לראות על המגרש. אם זה היה אחרת, לא היו נותנים לאוהדים להצביע. אנחנו יכולים לבחור במי שאנחנו רוצים, גם אם הוא לא ממש השחקן הטוב ביותר שיש לליגה להציע.
2. אם דני יקבל המון קולות, זה יגרום ל-NBA להבין שהשוק הישראלי להוט על הליגה, ואולי נראה את הגדלת ההשקעה כאן. הקבוצות יבינו שהחתמה של דני (או כל שחקן ישראלי) היא בעצם החתמה של כמות אוהדים גדולה. וכמובן שזה אולי ייתן לשחקן ישראלי עדיפות על שחקן אחר, והספורט הישראלי יפרח.
3. דני הביא כבוד למדינה: שתי אליפויות אירופה עד גיל 21, כולל זכייה כאן בארץ. אז זה הזמן להחזיר לדני טובה ואהבה ולתת לו כבוד. אני כמעט בטוח שאם אנחנו נבחר בדני ונגרום לו להגיע לאולסטאר (או לכמות קולות גבוהה), זה רק יגרום לו לבוא בטירוף למשחקי הנבחרת.
4. למה לא בעצם? הספורט בישראל ירוויח? כן. דני אבדיה ירוויח? כן. אנחנו נרוויח? כן. אז למה לא? יאללה, ביחד נעשה היסטוריה!
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.