אם הייתי מספר לכם בתחילת העונה הנוכחית שהליגה תיעצר לכמה חודשים ותסתיים באורלנדו במתחם מבודד עם תנאים מיוחדים - ככל הנראה שהייתם צוחקים לי בפנים - ובצדק. אחרי הכל, מי חשב שהליגה שנותנת משמעות לכל כך הרבה אנשים תשנה את פניה לצורה שאף אוהד כדורסל לא דמיין או חשב מעולם?
הליגה נעצרה למעשה כאשר הקבוצות נתנו את הפוטו פיניש לקראת שלבי הפלייאוף - מדאלאס הדורסנית בראשותלוקה דונצ'יץ' עם עונה מפלצתית, הבאקס עם יאניס האימתני, וכמובן לברון שלא יוותר עד שללייקרס יוחזר הכבוד הראוי לה.
1 צפייה בגלריה
דונצ'יץ' ולנארד
דונצ'יץ' ולנארד
דונצ'יץ' ולנארד
(צילום: רויטרס)
ספק גדול היה באוויר האם הליגה תחזור בסופו של דבר, ואכן הדבר קרה והמשחקים התחדשו בבועה באורלנדו. לפי נתוני הצפייה וההצהרה של הקומישינר אדם סילבר, אי היה אפשר לצפות לטוב יותר במסגרת הההגבלות הקיימות.
הפלייאוף הגריל מפגשים מסקרנים במיוחד דוגמת מאבריקס נגד קליפרס, פורטלנד נגד לייקרס, יוסטון נגד הת'אנדר ועוד רבים וטובים, אף על פי שיהיו שיגידו שהסדרות המסקרנות כבר נגמרו, חייבים להודות שהמשחקים התעלו על הציפיות שממילא היו כבר עם סלי ניצחון ודקות מאני טיים מפלצתיות של הקבוצות והכוכבים שלהם (דוגמת סל הניצחון המטורף של לוקה שתי שניות לסיום המשחק מול הקליפרס, ודונובן מיצ'ל שהפציץ מעל 250 נקודות במצטבר בסדרה מול יוטה).
לסיכום, יש למה לצפות שהליגה הכל כך אהובה תייצר לנו רגעים של מתח, אכזבה והתלהבות בדיוק כמו שאנו רגילים ממנה, למרות מחלה לא צפויה או אלימות משטרתית שגורמת למהומות ואנדרלמוסיה. אז כמו בכל עונה בואו נקווה שתהיה לנו Party in the USA.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.