בקושי חלפו להן 90 הדקות הראשונות של ליגת העל בכדורגל וכבר מהומה ומבולקה. האלופה בצרות, רוני לוי מפוטר, השופט לירן ליאני חייב לתלות את המשרוקית, ניר קלינגר אובד עצות ועוד ועוד.
זה החל כבר בשידורים החיים בטלוויזיה. עמיחי שפיגלר ועמרי אפק "שחטו" את מכבי ת"א בתום ה־2:1 למכבי פתח תקווה. איך ייתכן שקבוצה שלא הפסידה שנתיים בליגת העל תנוצח כבר במחזור הראשון על־ידי העולה החדשה? אלא שהם התעלמו לחלוטין מפנדל שבעט ניקי בלקמן למשקוף, ולסדרת הצלות גדולות של השוער האורח, אריק ינקו.
1 צפייה בגלריה
אילון אלמוג
אילון אלמוג
על מה המהומה? אילון אלמוג
(צילום: עוז מועלם)
הם שכחו שלפני משחק זה זכו הצהובים בתואר אלוף האלופים ובגביע הטוטו, ועברו שני סיבובים במוקדמות גביע אירופה לאלופות, וזאת מבלי לספוג שער. אז הכל היה בסדר ו"מכבי ממשיכה מהמקום בו סיימה את העונה שעברה". בנוסף הגיע מאמן חדש והקבוצה איבדה ארבעה משחקניה הטובים ביותר שךה - אמאדור, אופואדו, אצילי ומיכה. תנו צ'אנס להתארגן, להתחזק ובעוד כמה שבועות תחרצו דעה.
ומה עם בית"ר ירושלים? עוד לפני שנבעטה בעיטת הפתיחה לליגה, כבר המאמן בחוץ לאחר ההדחה באלבניה. אפשר לחשוב שבעונות קודמות הירושלמים קצרו הישגים באירופה. בנוסף, הבעלים משה חוגג הצהיר חגיגית שמעתה הוא ורק הוא יקבל את כל ההחלטות המקצועיות. איזו שחצנות!
ומה עם ליאני? אין ספק שהוא טעה בגדול כשלא הרחיק את ז'זואה בעקבות המרפק לפרצופו של אלמוג כהן הנתנייתי. צריך להעמיד אותו במקומו, אבל לפרוש משיפוט? הגזמתם. היו עוד כל מיני הברקות תקשורתיות, חבל על הזמן. אבל בעצם למה אנו מצפים אם כבר במחזור הראשון מסיקים מסקנות, מפטרים מאמנים ומלהגים. כדורגל ישראלי, ספטמבר 2020.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.