לקראת חזרת ה-NBA בסוף חודש יולי, כדאי להיזכר קצת במה שעשו עד כה מילווקי באקס של יאניס אנדטוקומבו, שלא בכדי ממוקמים במקום הראשון בליגה. אחת הקבוצות המפתיעות בעונה שעברה הצליחה לשמר את סוד הקסם, ואף להעלות את רמתה. יאניס וחבריו לקבוצה השכילו ללמוד מההפסד הכואב בגמר המזרח לטורונטו, והתגבשו עוד יותר כקבוצה.
"השלם גדול מסך חלקיו": בעוד ישנן לא מעט קבוצות המתהדרות בשני כוכבי-על לפחות, מילווקי מסתפקת בכוכב הענק שלה ובחבורה המלוכדת סביבו. הבאקס מציגים מכונה משומנת בהתקפה ובהגנה, כשכל אחד יודע את תפקידו. יתר על כן, כבר מתחילת העונה ניתן היה להבחין בפרגון העצום והגיבוש בין השחקנים כדי להבין שהם בדרך לעונה גדולה.

1 צפייה בגלריה
לברון מול יאניס
לברון מול יאניס
יאניס מול לברון. זה מה שנראה בגמר הפלייאוף?
(צילום: רויטרס)

אבל מה תיחשב עונה גדולה עבור מילווקי? תלוי את מי שואלים. בכל מה שנוגע ליאניס - כל דבר מלבד אליפות ייחשב ככישלון. היווני הבינלאומי תמיד מכוון הכי גבוה שאפשר ומנסה להשתפר כל הזמן. קובי בראיינט המנוח שעבד איתו בקיץ שעבר העיד עליו שיש לו את המנטליות הנכונה לנסות להרים את הרמה ללא הרף, ולכן זוהי רק ההתחלה מבחינתו. מעבר לכך, המנהיגות שלו בולטת - לא רועש, אבל בעל כריזמה שסוחפת אחריה את כל הקבוצה. השחקנים רואים בו דמות משמעותית והקפיצו את רמתם בעיקר בזכותו.
עתיד הקבוצה בשנים הבאות יהיה תלוי בהישגיה העונה, כשבסיומה ליגה שלמה תחכה למוצא פיו של יאניס. האם יבחר להישאר או לעזוב? אין ספק שמילווקי תהיה אחת הקבוצות המסקרנות עם חידוש המשחקים, מכל הבחינות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.