קונור מגרגור טוען שהוא לא מתכוון להרים ידיים למרות התבוסה. לוחם ה-MMA האירי, שספג הבוקר (א') הפסד בנוק אאוט לדסטין פורייה באבו דאבי, הכריז שבכוונתו לשוב להשתתף בקרבות למרות שהוא נראה רחוק משיאו.
היה זה ההפסד הראשון של מגרגור בקריירה בנוקאאוט, אחרי שארבעת ההפסדים האחרים שלו היו בהכנעה. בסיום הוא התייחס לכך שלא השתתף בשום קרב מאז ינואר 2020 ולא נלחם בצורה סדירה בשלוש השנים האחרונות: "קשה להתגבר על חוסר פעילות ממושכת. לא הרגשתי מספיק בנוח. עכשיו אני צריך לנער את האבק ולחזור, זה מה שאעשה. אלקק את הפצעים, אני שחוק. דסטין נלחם היטב והרגליים שלי גמורות לגמרי".
1 צפייה בגלריה
דסטין פורייה מוכרז כמנצח
דסטין פורייה מוכרז כמנצח
דסטין פורייה מוכרז כמנצח
(צילום: רויטרס)
מגרגור סיפר כיצד בכוונתו לנחם את עצמו אחרי ההפסד: לשתות קפה אירי, לאכול פנקייק ולבלות עם משפחתו על היאכטה שלהם השווה 4 מיליון דולר: "אלה ימים קשים, אבל אצא ליהנות עם הילדים שלי. עכשיו אלך לשתות קפה אירי, לאכול פנקייק ואשוב ליאכטה. אחייך, כי יש הרבה דברים טובים בחיים שלי".
לגבי האפשרות שיתמודד שוב מול פורייה או מול נייט דיאז אמר מגרגור: "המאזן ביני לבינם בקרבות הוא 1:1. יש הרבה קרבות עם סטייל".
נשיא ה-UFC, דנה ווייט, נשאל לגבי עתידו של מגרגור, והשיב: "יש שתי אפשרויות - או שהוא ישוב רעב יותר או שיפרוש. כסף לא חסר לו. אני מעריץ של הסדרה של רוקי וזה כמו רוקי 3. כשהוא היה צעיר לא היה לו כסף והוא רצה את כל הדברים הנחמדים בחיים - סוויטות, מכוניות, סוסים, היה לו אז רעב, אבל עכשיו יש לו את כל מה שהוא רוצה אז אני לא יודע".