תודו שלא תופתעו אם נספר לכם שקונור מגרגור בדרך חזרה לזירה? כך לפחות זה נראה על פי ציוץ שלו, שכמובן הסעיר את חובבי ה-UFC.
למי ששכח, הלוחם האירי בן ה-31 הודיע ביוני האחרון על פרישה מהענף דקות בלבד אחרי סיום הקרב המרכזי ב-UFC 250 בו שמרה אמנדה נונייס על התואר שלה. רק שכעת, כך לפחות נראה, הוא שוב התחרט.
1 צפייה בגלריה
קונור מגרגור
קונור מגרגור
יחזור שוב מפרישה? מגרגור
(צילום: AP)
לוחם ה-MMA, קמזאט חימאב, שניצח בשני קרבות במהלך החודש שעבר, תייג את דיינה ווייט, נשיא ה-UFC, בציוץ שלו וביקש ממנו קרב מול אחד השמות הגדולים בענף. בין השאר תויגו גם נייט דיאז, חורחה מסווידאל ומגרגור. ומי הגיב לציוץ? ניחשתם נכון, האירי, שהגיב: "אני מסכים". לאחר מכן חימאב צייץ לו שוב: "תתחנן בשביל זה" ומגרגור השיב: "אני מסכים".
טוב, אף אחד לא נפל מהכיסא. ההודעה על פרישה ביוני האחרון הייתה מוזרה במיוחד, שכן ב-UFC 249, בינואר, מגרגור גבר על דונלד "קאובוי" סרוני תוך 40 שניות ואף טען מספר פעמים שהוא רוצה קרב חוזר מול חביב נורמגומדוב. במאי אף הסכים להילחם מול אנדרסון סילבה. בנוסף, הוא הזמין את ג'סטין גייג'י לקרב על התואר במשקל קל ואף טען שהוא "יחסל" אותו באוקטגון.

מגרגור, נכון לרגע זה, עם מאזן של 4:22 בקריירה, אבל האמת היא שזו לא הפעם הראשונה שהוא, אם וכאשר, "יחזור מפרישה". שנה שעברה עשה דבר דומה בסדרה הזויה של ציוצים עד שהחליט לחזור בו.