יו"ר איגוד השייט, גילי אמיר, פרש מתפקידו כפי שתכנן אחרי שתי קדנציות, שי בובר נבחר להחליפו בהצבעה שנערכה היום (שלישי) באסיפת הכללית.
"דור הולך ודור בא", ציין אמיר, שבעצמו היה זה שהעביר את התקנה כי יו"ר איגוד לא יוכל לכהן בתפקידו יותר משתי קדנציות. "אני מסיים בהרגשה טובה, משאיר איגוד חסון עם עתודה מאוד גדולה של נבחרות בדגמים האולימפיים, גלשני רוח, 470 ולייזר, וכן בגלשני הפויל והקייט פויל, הדגמים האולימפיים החדשים".
1 צפייה בגלריה
שי בובר, גילי אמיר
שי בובר, גילי אמיר
גילי אמיר (מימין) ושי בובר
(צילום: איגוד השייט)
בובר (45) שימש כחבר הנהלה בארבע השנים האחרונות, במקביל להיותו מנהל הפיתוח העיסקי של קיבוץ שדות ים. אביו, שמשון בובר ז"ל, היה ממייסיד השייט הישראלי ויו"ר התאחדות הספורט.
"כבוד גדול נפל בחלקי להיבחר לתפקיד יו"ר איגוד השייט", אמר בובר. "לפני כשנה וחצי חנכנו את "בית שמשון" ועצם קיום האסיפה הכללית כאן בבית לזכרו של אבי בשדות ים, זהו מעמד מרגש עבורי וסגירת מעגל ברמה המשפחתית".
"בשבועות הקרובים אקדיש זמן ללימוד ופגישות היכרות ועבודה. בכוונתי לבקר בכל המועדונים מנהריה ועד אילת. אני רוצה להודות באופן אישי ליו"ר האיגוד היוצא גילי אמיר על אין ספור שעות השקעה ומסירות, ובנוסף, להנהלת איגוד השייט".