אנדראה פירלו משנה את יובנטוס, כפי הנראה לטובה. למרות אליפות תשיעית ברציפות, הקבוצה של אשתקד בהדרכת מאוריציו סארי נראתה כבדה, עייפה ובעיקר מבוגרת. כדי שתרוץ חזק בכל המסגרות, המאמן החדש שכיכב בה בשלהי הקריירה שלו, עשה התאמות.
שלושה עזבו - גונסאלו היגוואין ובלז מטווידי עברו לאינטר מיאמי האמריקאית, שבבעלות כוכב העבר האנגלי דייויד בקהאם. גם מיראלם פיאניץ' הבוסני נאלץ לחפש קבוצה אחרת, ומצא בסוף את ברצלונה. ייתכן שעוד יהיו מספר מכירות והשאלות, כשאנחנו ניצבים ימים ספורים לפני הדד ליין של מועד ההעברות הקיץ.
1 צפייה בגלריה
דיאן קולוסבסקי
דיאן קולוסבסקי
יובה החדשה ישנה
(צילום: AFP)
השחקנים שהגיעו מבטיחים מאוד. ראשית, ליותר מוכרים שבהם. אלבארו מוראטה, שידע תקופות לא פשוטות מאז שעזב ב-2016, חוזר אחרי עונה סבירה באתלטיקו מדריד. הספרדי שאמור היה לרשת את וייה וטורס בחוד הנבחרת של ארצו אבל סבל מפציעות ומבחירות קריירה גרועות במיוחד, ינסה להוכיח שמקומו בהרכב הפותח לצד רונאלדו ודיבאלה. גם ארתור, הברזילאי שהיה בהרכב הפותח של נבחרתו שזכתה בקופה אמריקה 2019 ולא הרשים בברצלונה, מגיע בעסקת פיאניץ' כדי להראות שהוא מסוגל לתרום לגברת הזקנה.
המסקרנים ביותר הם דווקא האלמוניים. ווסטון מקני הוא האמריקאי הראשון בתולדות יובנטוס. השחקן שהשלים את עונתו השלישית בשאלקה 04, ידוע כאחד שמסוגל לשחק בכל תפקיד שהוא, ממגן ועד חלוץ. ורסטיליות ראויה לשמה. יש להניח, לנוכח מבנה הסגל של יובה, שהוא ימצא את מקומו בעיקר בקישור האחורי.
לא פחות חשוב הוא דיאן קוסולבסקי. הקשר ההתקפי הגיע לאחר עונה מוצלחת במיוחד בפארמה. כבר עכשיו הוא נחשב לאחד ממובילי דור העתיד של נבחרת שוודיה, זכה למחמאות ולעצות מהמנטור זלאטן איברהימוביץ' והושווה כבעל פוטנציאל להגיע להישגיו של מוחמד סלאח, הכוכב המצרי של ליברפול. אל תתפלאו אם בתוך שנים לא רבות, תראו אותו כאחד השחקנים המובילים בקבוצה שבה יהיה. ביובה הוא שיחק מעולה במחזור הראשון ואף כבש. ורונאלדו? אין מה לומר. צמד שהציל את יובה ב-2:2 מול רומא.
האם יובנטוס תשבור מנחוס בן 25 שנה ותזכה סוף כל סוף בליגת האלופות? קשה לחזות את העתיד, בפרט שהקורונה לא תלך בקרוב לשום מקום עד למציאת החיסון. מה שבטוח שיש לה את הכלים, היא רק צריכה להאמין בעצמה שהיא יכולה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
פורסם לראשונה: 23:57, 01.10.20