כמו בזכייתה הראשונה של צ'לסי בליגת האלופות ב-2012, גם הפעם יש לי הרושם שהבלוז זכו בגביע עם האוזניים הגדולות מבלי שבאמת מגיע להם לעשות זאת.
באותה עונה סיימה הקבוצה במקום ה-6 בפרמייר-ליג, שבכלל לא מקנה מקום באלופות. גם בצ'מפיונס הדברים לא הלכו חלק. הם הזדקקו להארכה כדי לעבור את נאפולי בשמינית הגמר ובסיום העונה ניצלו החמצות פנדל של מסי ורובן (בנוסף להחמצות נוספות של באיירן מינכן בגמר ושתיים נוספות בדו קרב הפנדלים) כדי לזכות בגביע אירופה. אז לפחות היו להם פרנק למפארד ודידייה דרוגבה, אגדות צ'לסי שרוב הזמן היו קורעים רשתות ושיתוף הפעולה ביניהם הניב לבלוז תארים רבים.

1 צפייה בגלריה
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים
(צילום: AFP)

בתחילת העונה הזאת הגיעו שחקנים רבים לקבוצה, ביניהם קאי האברץ וטימו ורנר מגרמניה, שכבר רשמו מספרים טובים בבונדסליגה. ורנר נכשל לחלוטין, ורשם רק 6 כיבושים בליגה, 2 מתוכם החל מהמחזור ה-9(!), נוסף לסדרה של החמצות איומות, כשגם בגמר האחרון הוא רשם אחת כזאת. לזכותו יצוין שהוא בישל 12 שערים, שמחפים ולו במעט על בצורת הכיבושים שלו. גם האברץ לא השתלב טוב במיוחד, והיה מעורב ב-9 שערים בלבד ב-27 הופעות ליגה.
הלונדונים החליפו במהלך העונה את למפארד בתומאס טוכל על הקווים, גירדו בקושי את המקום ה-4 ששולח אותם לאלופות בעונה הבאה, וגם במשחק הגמר אמש הם לא סיפקו תצוגת כדורגל לפנתיאון. הם פשוט היו מדויקים יותר במצבים המעטים שהצליחו להגיע אליהם.
בשל העונה המרשימה שלה וזכייתה באליפות סברתי שמנצ'סטר סיטי תזכה בגביע האלופות הנכסף, אבל היא לא סיכנה יותר מדי את השער של אדוארד מנדי. צ'לסי שוב צוחקת אחרונה, אך בהתחשב בעונה הלא מרשימה שעברה ראוי לשאול האם היא הרוויחה ביושר את זכייתה בגביע אירופה. אני חושב שלא, ואני מודה שמשעשעת אותי העובדה שהעונה הזאת של ורנר נגמרת עם גביע האלופות בידיים שלו.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.