כריס פרום יערוך את הבכורה שלו במדי סטארט אפ ניישן הישראלית במרוץ פתיחת העונה בארגנטינה בחודש הבא, כך הכריז הלילה (בין רביעי לחמישי) מול סן חואן במסיבת עיתונאים מיוחדת. המרוץ (שמונה שלבים) יוזנק ב-24 בינואר וייפתח את עונת 2021.
לצד פרום, שהוחתם בקבוצה כדי להובילה בעונות הקרובות לשיאים חדשים, ירכב גיא ניב, שכזכור עשה היסטוריה השנה כשהפך לישראלי הראשון שמסיים את הטור דה פראנס.
2 צפייה בגלריה
כריס פרום
כריס פרום
פרום
(צילום: AFP)
"מאז שהתבשרתי שאפתח את העונה במרוץ לצד פרום, קיבלתי מנת מוטיבציה אדירה, ולא שהייתה חסרה לי מוטיבציה גם ככה", סיפר ניב בחיוך. "זו תהיה הזדמנות נהדרת לבנות את הקשר בינינו במרוץ וללמוד איך אוכל לעזור לו כרוכב המוביל שלנו", סיכם ניב.
"אני מחכה בקוצר רוח להתחרות לצד גיא ושאר החברים החדשים שלי לקבוצה, ולפתוח כבר את הפרק החדש הזה בקריירה שלי", אמר פרום. "אני כבר רוצה לדווש קדימה לעבר ההרפתקה החדשה הזו". פרום עסוק בימים אלה בסדרת אימוני טרום עונה בקליפורניה, בזמן הישראלים של הקבוצה, וביניהם ניב, מתאמנים בישראל.
2 צפייה בגלריה
גיא ניב
גיא ניב
ניב
(צילום: AFP)
בקבוצה ביקשו עם זאת לרסן מעט את הציפיות מהבכורה של הרוכב האגדי. "כריס לא מגיע לארגנטינה כדי לנסות לנצח במרוץ אלא כדי לבנות את הכושר שלו לקראת המטרות החשובות של העונה שממתינות בהמשך הדרך", אמר המנהל המקצועי הבכיר של הקבוצה, הבלגי ריק וורבורגה. המטרה המוצהרת של פרום והקבוצה היא להתמודד על הניצחון בטור דה פראנס.