לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) בשלוש מדליות בגביע העולם בהתעמלות אמנותית בפזארו.
אשרם בת ה-22 קטפה את הזהב בתרגיל הכדור, שהשיגה ציון שיא עבורה בקריירה - 28.850 נקודת, שהעניק לה את המקום הראשון. מיד אחריה דורגו דינה (28.3) וארינה אברינה (28.1) הרוסיות. ניקול זליקמן דורגה חמישית (26.1).
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
זהב בתרגיל הכדור. אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם
לינוי אשרם
חזרה לעלות על הפודיום. אשרם
(צילום: אורן אהרוני)
עוד לפני כן, השיגה אשרם מדליית כסף בתרגיל החישוק עם ציון של 26.850 נקודות, שהעניק לה את המקום השני הכללי. מי שהקדימה אותה הייתה דינה אברינה, שזכתה ל-26.9 נקודות. את תמונת הפודיום השלימה אחותה התאומה ארינה עם 26.8 נקודות. באותו הגמר, השתתפה גם כן זליקמן, שקיבלה 22.2 נקודות והסתפקה במקום השביעי.
אשרם הוסיפה מדליית כסף שנייה בתחרות בתרגיל האלות, שם השיגה ציון של 28.6 נקודות, כששוב חלקה פודיום עם האחיות, כשהזהב הלך לארינה (28.8) והארד לדינה (28.6 נקודות). בגמר תרגיל הסרט סיימה אשרם שישית עם 21.750 נקודות.

ארד לנבחרת ההתעמלות

נבחרת ההתעמלות אמנותית הכוללת את אופיר דיין, יאנה קרמרנקו, יוליה טלגין, נטלי רייץ וקארין וקסמן סיימו בגמר תרגיל המשולב של חישוקים ואלות במקום השלישי. בתום תרגיל מדהים עליו קיבלו 41.6 נקודות, כשרק איטליה הקדימה אותן.
בגמר תרגיל הכדורים הנבחרת הסתפקה במקום השביעי לאחר שקיבלה 40.1 נקודות, כשהפעם הפתיחה לא הייתה טובה ואחד הכדורים עף מהמשטח.