הפועל חדרה הייתה בצרות רציניות בטבלת ליגת העל, ועדיין לא יצאה לגמרי מהבוץ, אבל אפשר לומר שהיא מציגה איזון מרשים למדי עם השמירה על המקום מעל לקו האדום, וצריך לתת למנחם קורצקי את הקרדיט על כך.
נדמה שמאז שהמאמן החד הגיע לקבוצה, היא נראית הרבה יותר יעילה וחזקה, ומצליחה להוציא נקודות חשובות במאבק ההישרדות. זה מה שחשוב בהחתמת שמתמחה בקרבות תחתית ויודע איך לנהל את המשחק כדי לגרד תוצאה טובה - אבל חשוב לציין שלא מדובר בכדורגל מכוער. אם מוציאים מהחישוב את התבוסה בסכנין בגביע (וממילא, משחקי הליגה חשובים יותר), חדרה משחקת כדורגל מצוין ששווה יותר מהמיקום הנוכחי שלה (11). אם מה שקרה בסכנין יהיה חד פעמים, לא נראה שחדרה תיפול למקומות נמוכים מדי.

1 צפייה בגלריה
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
מנחם קורצקי
(צילום: ראובן שוורץ)

הניצחון על מכבי פ"ת המוכשרת של גיא לוזון במחזור שעבר רק הוכיח עד כמה פוטנציאל טמון בשחקנים של הפועל חדרה, וקורצקי הוא האיש המתאים בשביל לממש אותו. אורן גולן קיבל החלטה מושכלת כשבחר בו, והעובדה היא שתוך זמן קצר מאוד הוא הצליח להוציא אותה מהמקום האחרון בטבלה.
קורצקי עצמו שווה מעט יותר. הרי רק לפני מספר עונות עשה דברים מרשימים מאוד עם הפועל רעננה, שהייתה קרובה מאוד לכניסה לפלייאוף העליון ולבסוף סיימה במקום התשיעי המפתיע. אולי מתישהו הוא יקבל הזדמנות להוביל קבוצה עם תקציב יותר גדול ולנסות את כוחו בצמרת. בינתיים, כל מה שדרוש לחדרה כדי להישאר בליגה זו שמירה על הדרך היציבה שהיא עוברת מאז שקורצקי נכנס לתפקיד. אם הוא יצליח במשימת ההישרדות, אין מתאים ממנו להישאר גם בעונה הבאה, ואולי לשאוף ליותר מקרבות בחלק התחתון של הטבלה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.