"אני לא יכול להפסיק לבכות". זאת הייתה תגובתו של ניימאר ברגע שבו הבין שלא יזכה לבקר בקאמפ נואו אחרי 4 שנים של היעדרות. בברצלונה, לעומת זאת, לא בכו, להיפך, פתאום הם הבינו שאולי לא הכול אבוד ומה שלפני חודש נראה כמשימה בלתי אפשרית, הפך פתאום לאפשרי ואולי אפילו למתבקש, כי בחודש הזה יחסי הכוחות השתנו.
בברצלונה חוו חודש מעולה כשהצליחו לעקוף את ריאל מדריד הדועכת ולעלות למקום השני כשבדרך מיעטו להפסיד. הם סוף סוף הצליחו לייצב את ההגנה שנראית לא רע בכלל ואפילו מסי נראה שמח יותר. לעומת זאת בעיר האורות המצב לא מזהיר, הם רק במקום השלישי בליגה ולא מצליחים לשמור על יציבות לאורך זמן.
1 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
(צילום: Getty Images)
ואם כל זה לא הספיק לצרפתים, גם ניימאר הכוכב הגדול נפצע (בנוסף לאנחל די מריה שגם יפספס את המפגש עם ברצלונה) וייעדר לחודש, מה שאומר שהוא נמצא בספק גם למשחק השני מול האקסית.
אבל אסור לזלזל בכלל בפריזאים. למרות התקופה הבינונית והפציעות של הכוכבים, יש להם עוד המון תותחים כבדים שצריך לקחת בחשבון. לדוגמה מרקיניוס, שנמצא בשיא שלו ומוביל ביד רמה את ההגנה של פ.ס.ז'. ישנו כמובן גם את אמבפה, הקילר של פריז ברחבה של היריבה, וגם את קיילור נבאס שלא יעשה למסי ולגריזמן חיים קלים.
באוויר מרחף ה־1:6 הבלתי נשכח של ברצלונה על פ.ס.ז' לפני ארבע שנים בשמינית הגמר. עכשיו הן נפגשות בדיוק באותו מפעל ובדיוק באותו שלב, לקרב תוסס שבו הצרפצים רוצים נקמה על אותה השפלה.
למרות ההפסד 2:0 לסביליה, ברצלונה עדיין מגיעה כפייבוריטית למפגש בקאמפ נואו, אבל פ.ס.ז' לא תעשה לה חיים קלים בכלל. שתיהן מגיעות בידיעה שהן חייבות ניצחון וכל אחת תתן כל מה שיש לה. וואו, איזו התרגשות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.