יש הרבה מאוד שחקנים מעולים בליגת האלופות - אבל באופן ספציפי, אלופת אירופה לשנת 2019 והאלופה המכהנת של הפרמייר-ליג, ליברפול, מחזיקה בכמות ניכרת מהם.
השנה יורגן קלופ התחיל לרענן את הקבוצה בצורה רצינית, וכל שחקני הרכש טובים מאוד ומשלימים את השלד הקיים, אבל אחד מהם הוא ממש פגיעה בול. מדובר בדיוגו ז'וטה, הפורטוגלי שבעוד חודש יחגוג 24. אמנם הוא כבר מתחיל את עונתו הרביעית באנגליה, אך קודם לכן שיחק בוולבס הצנועה יותר. הקיץ הוא הגיע למועדון ענק שחולם על כל התארים.

1 צפייה בגלריה
דיוגו ז'וטה
דיוגו ז'וטה
דיוגו ז'וטה
(צילום: AFP)

ז'וטה השתלב במהירות, וכבר מדורג שני בטבלת כובשי הקבוצה בכל המסגרות העונה עם שבעה כיבושים, אחרי שמוטט את אטאלנטה במשחק חוץ באיטליה עם שלושער אדיר בדרך ל-0:5. מדובר בשחקן התקפה דינמי, חד, שאפתן וערמומי, שמשדרג את ליברפול. לאור הירידה המתמשכת בכושר ההבקעה של פירמינו, בהחלט חשוב עבורה שיהיה לו תחליף ראוי בהרכב, לצד סלאח ומאנה.
מלבד קלופ, יש עוד אדם אחד שמאוד מרוצה מהשתלבותו של ז'וטה באדום, וקוראים לו פרננדו סנטוס. המאמן הלאומי של פורטוגל חושב כבר על הקיץ ועל היורו - וכזכור, פורטוגל היא אלופת אירופה המכהנת שמגיעה להגן על תארה. כמו שזה נראה כרגע, ז'ואו פליקס (שמצטיין באתלטיקו מדריד אחרי עונת בכורה פושרת למדי) וז'וטה נראים כמו השחקנים שיסייעו לכריסטיאנו רונאלדו במלאכת כיבוש השערים, ובהדרגה ייכנסו לנעליו לקראת פרישה עתידית שלו מהנבחרת. יש על מי לסמוך, וייתכן שנראה אותם נוטלים חלק בזכייה שנייה רצופה של מולדתם באליפות אירופה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.