בתקופה האחרונה ערן זהבי הוכיח לכולם שיש לו מה להציע גם באירופה, ולא רק בליגת העל ובליגה הסינית החלשה, או במשחקי הנבחרת בהם הוא תורם שערים רבים בקמפיינים האחרונים.
אפשר להגיד על ערן הרבה דברים, אבל התכונה הבולטת שלו היא עבודה קשה, שכמובן מתובלת גם בחופן של ווינריות. לכל מקום אליו הוא הגיע במהלך הקריירה, זהבי תמיד דחף את עצמו עד קצה גבול היכולת והחליט להיות הטוב ביותר לא רק בקבוצה, אלא בליגה כולה.

1 צפייה בגלריה
זהבי חוגג
זהבי חוגג
זהבי חוגג
(צילום: רויטרס)

תקופת ההסתגלות באיינדהובן ובכדורגל ההולנדי לא הייתה קלה בכלל. בדקו את החלוץ הישראלי בזכוכית מגדלת בגלל סכום ההעברה הגבוה והעובדה שהוא קיבל את החוזה הגדול ביותר במועדון הפאר, ולא חסכו ממנו ביקורות על כל מהלך שעשה. רוב השחקנים, ובעיקר שחקנים ישראלים שלרובם אין מנטליות חזקה מספיק כדי להחזיק מעמד במצבים כאלה, היו מתפרקים ונעלמים. זהבי? בדיוק ההפך. הוא ניזון מהביקורת, זה רק מחזק אותו ומעצים אותו. יש בו איזו תכונה של כניסה לטירוף חיובי ברגע שהאש מופנית לעברו.
כל שחקן כדורגל, בתחילת דרכו או בשלהי הקריירה, יכול וצריך ללמוד מזהבי מה זאת עבודה קשה, מה זאת ווינריות, איך לקחת את כל הרחשים והרעשים שמסביב ולתרגם את זה ליכולת פנטסטית על המגרש. לא חסרים שחקנים הרבה יותר מוכשרים ממנו ברגליים, אבל החוסן הנפשי וכוח הרצון מפצים על כך.
אני לוקח את ערן זהבי כמודל לחיקוי - לא רק בכדורגל, אלא בכל תחום בחיים. תמיד להיות הכי טוב במה שאני עושה ואיפה שאני נמצא, לדחוף תמיד קדימה ולהשתיק את כל המבקרים באמצעות עבודה קשה ומוצלחת.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.