מועדון כמו מכבי נתניה חייב לחשוב מחוץ לקופסה. זה הכרחי לעתיד הרחוק וכדי להשלים מהפכה מקצועית אמיתית שתחזיר את הניצוץ הזה שלא ממש מורגש במועדון בתקופה בה אנחנו חיים היום - משבר נגיף הקורונה - למרות שזה לא כל כך פשוט.
בעונה הקודמת בניית הסגל נועדה להגשמת המטרה הזו, אבל המחשבה לא הייתה נכונה, ובשל כך, במחזור הבא מחכים לה המאמנים לשעבר סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שעזבו את נתניה ועברו לבית"ר ירושלים. הם הותירו חותם רציני בארבע שנים מרשימות. במועדון חם וביתי כמו מכבי נתניה, צריכים מנצח מתאים על התזמורת (כפי שהם היו), ועדיין לא ברור אם יש אחד כזה. ראינו שסגל "נוצץ" יכול להביא למספר שיא של מנויים, אבל הקבוצה חילקה לא מעט נקודות ליריבות.

1 צפייה בגלריה
מכבי נתניה חוגגת
מכבי נתניה חוגגת
מכבי נתניה חוגגת
(צילום: ראובן שוורץ)

המאמן החדש של מכבי נתניה, ריימונד אטוולד, חייב להמשיך את רוח הקבוצה. לא לעצור. אסור להסתפק בשחקנים בינוניים, וצריך לחזור לתקופה בה שחקנים גדולים ובכירים רצו לשחק בנתניה, מועדון עם היסטוריה מרשימה וקהל אוהדים שלא מבייש שום קבוצה כאן בישראל.
בעל בית שקט כמו אייל סגל, שלא תמיד נותן שקט תעשייתי, חייב להמשיך לצעוד קדימה ללא קשר להצלחה או כישלון, ולדעת שהדרך תביא תוצאות טובות וגם פחות טובות. בכדורגל כמו בעסקים, אין קיצורי דרך. והוא יודע את זה. אולי הגביע ואירופה יכולים לחכות ליהלומים, עוד עונה או שתיים אחרי שיתבשלו עוד קצת.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.