אוהדי הכדורגל בארץ מלאי התרגשות לקראת חזרתם למגרשים של שחקני ליגת העל. האמנם? איך לדעתכם בכלל אמורים להיראות המשחקים ללא אוהדים? אתמול פגשתי בני משפחה יקרים, וכהרגלנו שוחחנו על כדורגל – אבל בהתחשב בנסיבות, משהו לא היה כתמול שלשום, הרגשה שאמנם הליגה חוזרת, אבל לא ממש.
נכון, העולם "התהפך" - רק לפני חודשיים אמרנו כולנו שכדורגל ללא קהל הוא דבר לא הגיוני בעליל. אבל העולם השתנה לנגד עיננו, וכעת אנחנו מחכים בדריכות לצפות אפילו בגרסה המוזרה
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
(צילום: ראובן שוורץ)
של כדורגל, שדומה יותר למשחק סוני פלייסטיישן מאשר לספורט שאנחנו כה אוהבים.
מי שלפני חודשיים פינטז על חופשה בתאילנד, מוכן היום להתפשר גם על בילוי קצר בארומה. אבל כדורגל – כאן לדעתי מדובר בסיפור שונה לגמרי. אני לא רואה ערך ספורטיבי לקיים אותו ללא קהל – מצב הזוי בו השחקנים במשחק עונה ירגישו בערך כמו במשחק טרום עונה.
כמובן שגם אין ערך כלכלי לקיים את הענף ללא קהל, ולכן לו אני מקבל ההחלטות, הייתי מכריז על ביטול עונה בכל הליגות! שנה אחת לא תהיה אלופה, וקבוצות לא יירדו ליגה – לא יקרה כלום! העולם כולו ומדינת ישראל בפרט ספגו מהקורונה מכה קשה, שנזקיה הכלכליים והחברתיים עדיין לא נחשפו במלואם. אז בואו נחכה בסבלנות, נתאושש מהמשבר ונשתקם, ונחפש פתרונות יצירתיים כדי שהעונה הבאה תיפתח כסדרה, עם קהל ביציעים.
כי "כדורגל ללא קהל", הוא ענף ספורט אחר לגמרי מהספורט אותו אנחנו כל כך אוהבים.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.