קברניטי איגוד הכדוריד נפגשו היום (חמישי) עם שר התרבות והספורט חילי טרופר, וביקשו ממנו שיסייע להם בהענקת רשת ביטחון לענף בעקבות משבר הקורונה, כפי שזכו לה בכדורגל ובכדורסל. הדרישה היא לקבלת שבעה מיליון שקל שיסייעו לקבוצות לפתוח את העונה.
השר לא נתן תשובה סופית לאיגוד בנושא רשת הביטחון, אך הבטיח לבדוק את הנושא. כמו כן, עדיין לא ברור האם יהיה ניתן לפתוח את הליגה ב-11 באוקטובר בעקבות הבעייתיות בפיזיות של הענף וכן העובדה שהוא חצי מקצועני ושחקנים בו עובדים בעבודות נוספות ולא יוכלו לשהות בבידוד.
1 צפייה בגלריה
דודי פלח
דודי פלח
דודי פלח
(צילום: ראובן שוורץ)
משרד הספורט יקיים בנושא פגישה עם משרד הבריאות ויידון בדברים בנוגע לכלל ענפי הספורט והליגות השונות. באיגוד גם ביקשו מהשר שיאפשר להם לאמץ את המתווה להוצאת שחקנים זרים מבידוד לאימונים, כפי שניתן לכדורגל. השר הביע הסכמה עקרונית, אך היא עדיין לא רשמית וגם בה הוא ידון.
בפגישה השתתפו ממלא מקום יו"ר האיגוד, אבי כחלון, יו"ר הוועדה המקצועית, דודי פלח, ומנכ"ל האיגוד, אריק דויטש. יו"ר האיגוד, טל לביא, שבפועל מנותק מהנעשה באיגוד, לא נכח בפגישה. טרופר אמר בסיום הפגישה: "אני שמח על הפגישה שהתקיימה בה עלו דברים חשובים מאוד. אנחנו רואים חשיבות רבה בענף הכדוריד ונשתדל לסייע ככל יכולתנו".