אחת ההחתמות המעניינות של זרים בליגת העל התבצעה במהלך סוף השבוע האחרון, כאשר הקשר הבולגרי מרטין ראינוב בן ה־29 הצטרף למ.ס אשדוד, ואמור להחליף את שלומי אזולאי ואת רועי גורדנה שעזבו.
אחרי החתימה סיפר המאמן רן בן שמעון כי ניסה בעבר להביא את הבולגרי לקבוצה אך ללא הצלחה. הוא מצטרף לפרויקט הצעיר של אשדוד, שתנסה לשחזר את ההצלחה מהעונה שעברה.
1 צפייה בגלריה
מרטין ראינוב מ.ס אשדוד
מרטין ראינוב מ.ס אשדוד
מרטין ראינוב מ.ס אשדוד
(באדיבות מ.ס אשדוד)
ראינוב סיים את חוזהו בלבסקי סופיה, מועדון הפאר בבולגריה, והגיע בהעברה חופשית. הוא יכול לשחק גם כקשר אחורי וגם כקשר המרכזי. ראינוב, המתנשא לגובה של 1.83 מטר, גדל במחלקת הנוער של בירואה סטארה זגורה, ושיחק בעיקר בקבוצות קטנות לפני שעשה את המעבר הגדול ללוקומוטיב פלובדיב – אחד המועדונים הבכירים במדינה, וכעבור זמן מה התקדם עוד יותר, ללבסקי.
למרות היותו שחקן דפנסיבי, ראינוב לא מרבה לספוג כרטיסים, 19 כאלה בלבד היו לו בשנתיים וחצי בקבוצת הפאר הבולגרית, אף אחד מהם לא באדום. "מרטין הוא שחקן רב גוני", מספרים עליו שם. "התפקיד המרכזי שלו הוא קשר אחורי, אבל יכול לשחק גם כקשר אמצע ואפילו כבלם. מאמנים מאוד אוהבים את הרב גוניות הזאת. לבסקי מאוד רצו שיישאר, הוא היה המנהיג של הקבוצה, אבל היא שיחררה אותו בגלל קשיים כלכליים".
ראינוב נחשב לשחקן פיזי שעובד בשביל הקבוצה ומרבה לאיים על שער היריבה. נראה שהאשדודים עשו עסקה טובה, וראינוב בהחלט אחד שיוכל לעזור לשחקנים הצעירים. האם זה יספיק לקבוצה של בן שמעון כדי לשחזר את הישג השיא מהעונה החולפת? זה גם תלוי גם ברכש הנוסף אם יהיה כזה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.