פחות מיממה לאחר תאונת הדרכים הקשה של טייגר וודס, מתבררים פרטים נוספים מהזירה. שחקן הגולף האגדי איבד שליטה על רכבו בלוס אנג'לס והתהפך בצידי הדרך. הוא חולץ אחרי שנאלצו לשבור את שמשת הרכב ומשם הוא הובהל לבית החולים.
השריף אלכס וילאנובה ציין שוודס ירד מהגבעה "במהירות גבוהה מהרגיל" ושיש "הרבה תאונות באזור". הוא הוסיף שלא היו סימני בלימה על הכביש ונראה שוודס לא לחץ על הבלם ברכב לפני שהתרסק בעץ. כוחות החילוץ שהגיעו למקום סיפרו שוודס היה בהכרה ויציב בזירה. הוא הובהל לבית החולים ועבר ניתוחים ברגליו. וודס ריסק את הקרסול וסובל משברים ברגליו, אך הוא לא עומד בפני סכנת חיים.
2 צפייה בגלריה
טייגר וודס
טייגר וודס
טייגר וודס לצד זירת התאונה
(צילום: AFP)
במשרד השריף אמרו כי לוודס "יש מזל שהוא בחיים", וסגן השריף קרלוס גונזאלס סיפר על המפגש עם הגולפאי בזירה. "מר וודס לא הצליח לעמוד בעצמו ונאלצנו להעביר אותו עם אלונקה", סיפר. "שאלתי אותו מה שמו והוא אמר לי שזה טייגר. זיהיתי אותו מיד".
חוקרי משטרה ניסו לקבוע אם היו מכוניות אחרות בכביש בזמן התאונה והאם היה להן קשר להתהפכות. את המידע הזה אפשר להוציא מהמערכת הממוחשבת של ברכב של וודס, ובכל מקרה השריף וילאנובה הודיע שהחקירה תימשך ימים עד שבועות.
2 צפייה בגלריה
הרכב המרוסק של וודס
הרכב המרוסק של וודס
הרכב המרוסק של וודס
(צילום מסך מתוך טוויטר)
בינתיים, יצאה הודעה מטעמו של וודס. "אנחנו רוצים להודות לכולם על התמיכה הגדולה בזמן קשה זה, טייגר היה מעורב בתאונת דרכים בקליפורניה ועבר ניתוח ארוך ברגלו הימנית", כך בהודעה. "הכניסו לו ברגים לרגל ולקרסול ומצבו התייצב. הוא כרגע ער, מגיב ומחלים בבית החולים. מודים לכל הרופאים במרכז הרפואי ב-UCLA, למשרד השריף בלוס אנג'לס ולמכבי האש. התמיכה והעזרה שלכם הייתה מדהימה. אין עדכונים נוספים בשלב זה".
ההודעה שנמסרה מטעמו של וודס
זירת האירוע