מרקו בלבול הוא מאמן כדורגל טוב, אך לא האיש שיחזיר את מכבי חיפה לימיה הגדולים. הוא נכשל פעם אחר פעם במאני טיים ולא מעט שחקנים התפספסו. יעקב שחר צריך להחליט לאן מכבי חיפה ממשיכה מכאן.
האוהדים הירוקים שכחו מהי טעמה של אליפות, וחזרה לצמרת לאחר כל כך הרבה שנים של כישלונות גרמו להם לשכוח מהן השאיפות האמיתיות של המועדון. בלבול קיבל לידיו את מכבי חיפה במהלך העונה הקודמת ובלי יותר מדי ציפיות הצליח לאט ובשקט להוביל אותה לחלק העליון של הטבלה ולסיים במקום השני.
1 צפייה בגלריה
בלבול
בלבול
בלבול
(צילום: עוז מועלם)
אך בפעם היחידה שבה נאלץ להתמודד עם משחק במאני טיים הוא קרס והפסיד לבני סכנין. הנפילות ברגעי האמת ליוו את המאמן גם בעונה הנוכחית. מכבי חיפה הציגה כדורגל נהדר ונהנתה מתפוקה מרשימה של החלק ההתקפי, אך כמו בעונה הקודמת לא היה תכלס. מכבי חיפה הפסידה פעמיים למכבי ת"א במשחקים בהם בלבול היה חייב להוציא הרבה יותר. מספר פעמים במהלך העונה הופיעה מכבי חיפה למשחקים שניצחון בהם היה מוביל אותה אל המקום הראשון, אך נגד בית"ר ירושלים, הפועל כפר סבא, הפועל רעננה ובדרבי נגד הפועל חיפה – הירוקים בעטו בדלי.
ארבעה ימים לפני חצי גמר הגביע הביסה מכבי חיפה את הפועל באר שבע 0:4 בליגה, ובמשחק הנוקאאוט שהגיע אחריו, זה נגמר בהדחה.
שון וייסמן התפספס בענק אצל בלבול שלא תמיד ספר אותו, ותראו מה הוא עושה היום באוסטריה. עוד שני שחקנים שהלכו לאיבוד העונה וכנראה לא ימשיכו הם החלוצים ירדן שועה ומוחמד עוואד, שבכל פעם ששיחקו הראו כמה הפוטנציאל שלהם גדול וכמה הם יכולים היו לתרום לקבוצה.
ככל הנראה שהניצחונות בישורת האחרונה של העונה, שהם כבר לא רלוונטים, יגרמו לקברניטי המועדון לחשוב שאולי בכל זאת כדאי להשאיר אותו. שחר יצטרך לקבל החלטה אם הוא ממשיך עם מאמן שכמעט מצליח, קורס ברגעי האמת, מפספס שחקנים צעירים ומוכשרים וגורם למועדון לאבד אותם, או האם הוא ממנה מאמן ווינר שמהרגע הראשון שיקבל את התפקיד יצהיר בלי לפחד שהוא כאן כדי להשיב את האליפות. כי לזה ראויים שחר והאוהדים המסורים בירוק.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.