שלושה משחקים עברו חלפו להם מקמפיין מוקדמות מונדיאל 2022 ונראה שדבר לא השתנה. עזבו רגע את התוצאות, בעיקר עמידה במקום, קיפאון מקצועי ומחשבתי ושום דבר חדש. נפצע שחקן, מזמינים את בירם כיאל, ולא שהוא רע, אבל חוסר הדמיון והסטגנציה זועקים לשמיים. ונדמה שיש פתרון, רק שגם הוא מצריך טיפה חשיבה מחוץ לקופסה.
לפתרון הזה קוראים ולדימיר איביץ'. כן, אותו מאמן שהגיע לליגה שלנו כמעט אלמוני, לקח את מכבי תל אביב שהייתה תקועה בקיפאון של ג'ורדי קרויף ואיבדה כך שלוש אליפויות ברצף.
1 צפייה בגלריה
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ'
(צילום: gettimages)
האיש הגיע בסערה, הבין שלכוכבים הגדולים יש מקום אבל הוא לא מובטח ולימד אותם שני דברים שנראה כי חסרים מאוד לנבחרת שלנו – משמעת ועבודה! מי שטוב משחק, גם אם צריך להעלות בוגרי מחלקת נוער שיחזרו מהשאלות, כמו רוסלן ברסקי, מתן חוזז, יונתן כהן ועוד, ולהפוך את דן גלזר מעוד שחקן טוב לשחקן העונה. בלי שמות, בלי התייפיפויות ועם אליפות ראשונה ב-31 הפרש והגנה מפלצתית. ואז, להגיע לעמדת הראיונות בפרצוף חתום ולתת שלושה משפטים קרים.
איביץ' ייתן שקט לנבחרת, פוקוס והתרכזות בעבודה ובמשחק הגנה. אני מהמר שאצלו לא נקבל גול ממולדובה, ואם כן האשם יסופסל קמפיין שלם, עיין ערך איתן טיבי, שהטעות שלו גמרה למכבי עונה אירופית ואיביץ' הגיב מיד.
הסרבי יקדם צעירים ויש הרבה כאלה שמחכים להזדמנות.
איביץ' יוציא אותנו מקיפאון טיבי, נאתכו, ביטון ודומיהם, יפתח דלתות לצעירים סטייל עבדה, בלוריאן, חוזז, נחמיאס, דוידה ועוד, ומי יודע – מקסימום זה יצליח. הנבחרת צריכה שינוי, מיידי ורציני הכל נראה ונשמע אותו דבר! לא בטוח שהסרבי הקשוח יסכים, אבל שווה לנסות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.