ליאור רפאלוב זכה להכרה על השנים היפות בבלגיה והיכולת הנפלאה בגיל 34 במדי אנטוורפן הצנועה, לאחר בחירתו לשחקן השנה השם, והוכיח שגם היום הוא אחד השחקנים הטובים שיש לנו. השאלה הגדולה היא למה זה לא מספיק לו כדי לקבל זימון לנבחרת ישראל?
הקשר עזב את ליגת העל עם רזומה של שלוש אליפויות במדי מכבי חיפה ותואר שחקן העונה – מה שסידר לו מעבר יוקרתי לקלאב ברוז', ששילמה עליו 2.5 מיליון יורו. מדובר במועדון פאר בבלגיה, שם הפך רפאלוב לאחד השחקנים האיכותיים בליגה, עם 54 שערים, 62 בישולים ב־234 הופעות, והכי חשוב, היה שותף לשתי אליפויות, זכייה בגביע (בישל והבקיע את שער הניצחון בתוספת הזמן) ובסופר קאפ.
1 צפייה בגלריה
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
ליאור רפאלוב
(צילום: AP)
לאחר 7 שנים בחרו בברוז' להיפרד מהכוכב הישראלי, שבמקום לשוב לליגה שלנו החליט להישאר בבלגיה. לרפאלוב היה חשוב להוכיח לברוז' ולכל המבקרים שהוא לא אמר את המילה האחרונה, ועשה זאת בגדול דווקא במועדון שרק שנה קודם לכן שב לליגה הבכירה לאחר 13 שנים. ב־95 הופעות הוא הבקיע לא פחות מ־33 שערים ובישל 13. רצה הגורל וגמר הגביע הבלגי זימן לו מפגש עם האקסית שלא רצתה בו, ורפאלוב כמו שרק הוא יודע סידר לאנטוורפן זכייה שלישית בתולדותיה בגביע עם שער ניצחון.
וכמובן שגם את העונה הנוכחית רפאלוב פתח בסערה וסייע לקבוצתו להעפיל לשלב 32 האחרונות בליגה האירופית עם שלושה שערים ובישול, כולל שער ניצחון ענק נגד טוטנהאם של מוריניו. ואת החותמת ליכולת הנהדרת הוא קיבל לאחר שזכה בנעל הזהב בבלגיה לשנת 2020, תואר שאף שחקן ישראלי לא לקח.
לאחר קריירה כל כך מפוארת בישראל ובבלגיה, זכייה בתארים ובהישגים אישיים, ושמירה על יכולת שיא, מוכיח רפאלוב שאי הזמנתו לנבחרת ישראל לא מבוססת על שום דבר מקצועי, וניתן רק לשאול מה הוא עוד צריך לעשות כדי לקבל צ'אנס מרוטנשטיינר. אגב, עדיין לא מאוחר, וילי. אין לנו הרבה שחקנים כאלה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
= אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.