האיש הכי בלתי צפוי בכדורסל, שעזר למייקל ג'ורדן לקחת אליפויות עם שיער בכל צבעי הקשת, התנהל לפי חוקים משלו והפך לאורח קבוע של קים ג'ונג־און בצפון־קוריאה, דניס רודמן, יהיה עכשיו האבא המעודד מהצד - אבל במקום בן כדורסלן, יש לו בת כדורגלנית.
תכירו את טריניטי רודמן (18), שקיבלה מאבא גנים אתלטיים נהדרים (ויש לקוות שפחות עברו אליה בדנ"א כל מיני דברים אחרים שמסתובבים אצלו בראש). היא נחשבת לאחת ההבטחות הגדולות של כדורגל הנשים האמריקאי - וזה אומר הרבה בזירה הכי דומיננטית בעולם שבה מתקיים הענף — ובשבוע שעבר נבחרה במקום השני בדראפט הליגה האמריקאית, ה־NWSL, על ידי וושינגטון ספיריט. נו, היא כבר ניצחה בדבר אחד את אבא, שדטרויט לקחה במקום ה־27 בדראפט 1986, אבל את חמש האליפויות שלו היא רק יכולה לחלום להשיג.
4 צפייה בגלריה
טריניטי רודמן
טריניטי רודמן
רודמן. נבחרה במקום השני בדראפט
(צילום: gettyimages)
אבל הישג אחר כבר יש לה. החלוצה הפכה לשחקנית הצעירה בהיסטוריה שנבחרת בדראפט של הליגה, שהוקמה ב־2012 כניסיון נוסף להתניע מפעל כדורגל מקומי שיעמוד ברמה של נבחרת ארה"ב המעולה בעקבות גלגולים שונים ומשונים שנכשלו תוך זמן קצר.
טריניטי יכולה לתת את כל הקרדיט לכך לקורונה, למרבה הצער. למרות ההתלהבות האדירה ממנה עוד כשחקנית תיכונים שהשתלבה בנבחרת הצעירה של ארה"ב, טריניטי נרשמה לאוניברסיטת וושינגטון סטייט, שם התכוונה להתאחד עם אחיה די־ג'יי, שדווקא הלך בעקבות אבא ומשחק זו השנה השנייה בקבוצת הכדורסל שלה. אבל המגפה הובילה לדחיית עונת כדורגל הנשים במכללות, וטריניטי הימרה על הדראפט מוקדם מהצפוי - וכאמור, נחטפה כבר במקום השני.
4 צפייה בגלריה
דניס וטריניטי רודמן
דניס וטריניטי רודמן
יחד עם אביה דניס לפני 10 שנים
(צילום: AP)

אבא'לה, רודמן

הפריצה הגדולה של טריניטי הגיעה לפני כשנה, כאשר בתור אחת מהשחקניות הצעירות בסגל, היא לקחה חלק משמעותי בזכייה של הנבחרת עד גיל 20 באליפות צפון ומרכז אמריקה ובהשגת הכרטיס לאליפות העולם. את אותו הטורניר היא סיימה עם שבעה שערים ושישה בישולים, כאשר השיא הגיע ב־1:4 בגמר על מקסיקו שבו כבשה צמד. היא הפגינה שם מכלול יוצא דופן: טכניקה גבוהה מאוד, מהירות ואתלטיות.
"זה מטורף להיבחר בדראפט בגילי", היא אמרה בהתרגשות אחרי האירוע, "ומופרע לגמרי שזה עוד במקום השני, לא יכולתי לבקש יותר".
4 צפייה בגלריה
דניס רודמן
דניס רודמן
האבא דניס. איזה טיפוס
(צילום: AP)
רודמן האקסצנטרי לא ממש היה דמות אבהית קבועה בחייה של טריניטי, ועל פי התקשורת האמריקאית, לאורך חייה בא ונעלם כל הזמן. החתונה עם אם ילדיו, מישל, החזיקה מעמד תשע שנים, רובן היו סוערות ומרוחקות. מישל גידלה כמעט לבדה את די־ג'יי וטריניטי, ולמרות שהכדורגלנית עצמה מכירה בכך שירשה מאבא את הספורטיביות, אמא היא זו שדחפה וקידמה אותה לאורך כל הדרך, והשתיים קרובות מאוד.
באופן מדהים, יכול להיות שדמות האב האמיתית בחייה של רודמן היה כוכב NBA אחר, ולא סתם – אלא קובי בראיינט המנוח. בתו נטליה שיחקה עם טריניטי בקבוצת כדורגל בנות בלוס־אנג'לס, והמשפחות התחברו במהירות, כולל שיחות ארוכות עם קובי ומחמאות מהסופרסטאר רגע אחרי משחק מוצלח.
4 צפייה בגלריה
המגבת ממשחק הפרישה של בראיינט
המגבת ממשחק הפרישה של בראיינט
בראיינט. היה משוחח ארוכות עם טריניטי
(צילום: AP)
אבל למרות העבר, היא מקבלת תמיכה מאבא, שחגג את הצלחתה. עכשיו זה הזמן של טריניטי: "סוף־סוף ידברו עליי בזכות עצמי ולא בתור הבת של דניס רודמן".
פורסם לראשונה: 11:00, 21.01.21