היום השני של חצי גמר אליפות העולם בסנוקר היה בסימן מהפכים. מארק סלבי וקיירן ווילסון, שני השחקנים שפיגרו בתום היום הראשון, מובילים כעת.
סלבי חזר מ-5:3 מול רוני אוסאליבן ועלה ל-7:9 בתום הסשן השני. דווקא אחרי סשן ראשון טוב של אוסאליבן, סלבי כפי שעשה לא פעם בעבר, תיסכל מאוד את "רוקט רוני" בסשן השני וגרר אותו אל סגנון המשחק הטקטי שלו. לראייה, עד כה ב-16 משחקונים - לא נרשם ולו סנצ'רי אחד, לא מאורע שכיח במשחק בו אוסאליבן לוקח חלק.
2 צפייה בגלריה
רוני אוסאליבן
רוני אוסאליבן
צריך למצוא תשובות. אוסאליבן
(צילום: AP)
כבר במשחקון הראשון של היום שנמשך יותר מחצי שעה, אפשר היה לראות להיכן הרוח נושבת. סלבי ניצח גם במשחקון הבא עם ברייק של 97 נקודות והשווה ל-5:5. סלבי המשיך בתנופה וברח ל-5:7. במצב של 6:8 לטובתו של סלבי, אוסאליבן קבע ברייק של 87 נקודות וצימק ל-8:7. במשחקון האחרון של היום כבר אפשר היה לחוש את התיסכול הרב של אוסאליבן כשהוא הטיח את ידיו בעצבים אחרי שהחמיץ כדור ורוד. סלבי ניצל זאת וסיים את הסשן ב-7:9.
למרות שנראה שהמומנטום נמצא בידיים של סלבי, המשחק עוד רחוק מלהיות גמור. השניים ייפגשו היום (12:00 ו-21:00 לשני סשנים נוספים) ורק בסיומם נדע מי יעפיל לגמר.
2 צפייה בגלריה
המשחק עוד רחוק מלהיות גמור. סלבי
המשחק עוד רחוק מלהיות גמור. סלבי
המשחק עוד רחוק מלהיות גמור. סלבי
(צילום: AFP)
קיירן ווילסון פתח גרוע את המשחק שלו מול אנתוני מקגיל ופיגר 6:2, אבל היום השני היה כבר שונה בתכלית ובסיומו הוא מוביל 11:13, מרחק ארבעה משחקונים מגמר אליפות עולם ראשון בקריירה. ווילסון השווה ל-8:8 בסשן השני של המשחק, ובסשן הערב עלה לראשונה ליתרון אחרי ברייק של 116 נקודות שהציב אותו ב-10:11. עם סנצ'רי נוסף של 105 נקודות, ווילסון עלה ל-10:13, אבל מהצד השני מקגיל הבהיר היטב כי אין לו כוונה להיכנע וחתם את הסשן עם ברייק מרהיב של 136 נקודות. המשחק בין השניים יוכרע בסשן רביעי ואחרון ב-16:30, בסיומו אחד מהשחקנים יבטיח הופעה ראשונה בגמר.