לאחר שעורר סערה בשל דבריו במהלך "הישרדות" באשר לכדורגלנים גאים, הכדורגלן לשעבר אסי בוזגלו, אחיו של מאור, התנצל.
בוזגלו אמר לחבריו בתוכנית: "אם היה לי גיי בקבוצה אז לא הייתי מרגיש הכי בנוח. אם אתה יודע שיש גבר שאוהב גברים איתי בחדר ההלבשה, אוטומט אתה לא רוצה להוריד לידו בגדים, ולא להתקלח לידו". הדברים של בוזגלו חטפו ביקורות והיום (ב') הוא פרסם פוסט התנצלות באינסטגרם שלו.
בוזגלו כתב: "היי חברים. אני מקבל המון תגובות מכל מיני סוגים על הפרק של אתמול והרגע בו התייחסתי לסיטואציה בה אהיה בחדר הלבשה ביחד עם כדורגלן גיי. חשוב לי לפתוח ולהגיד דבר ראשון – טעיתי. לא לקחתי בחשבון כי תיאור תחושה אישית שלי, מבוכה אישית שלי, בסיטואציה תיאורטית, עלול להיות דוגמא לרגע, שהוא מציאות מוחלטת ועוד פחות נעימה - עבור אדם אחר".
1 צפייה בגלריה
אסי בוזגלו והמשפחה
אסי בוזגלו והמשפחה
אסי בוזגלו והמשפחה
(צילום: מוטי לבטון)
"אני לא רוצה למרוח אתכם במשפטים כמו 'כשלתי בלשוני' ו'דברי הוצאו מהקשרם', הוסיף, "אתם כבר למדתם להכיר אותי ולדעת שאני לא מתבייש - אמרתי את הדברים. בעקבות התגובות של אנשים שנפגעו מהאופן בו הדברים שלי הובנו, אני מבין שגם אני צריך לעבוד על התחושה הזאת עם עצמי ואני בהחלט מתכוון לעשות זאת. אני ער לכך שעולם הספורט "המצ'ואיסטי" נפתח יותר ויותר לספורטאים מקהילת הלהט"ב ואני שמח על כך. למשל למדתי ביממה אחרונה שאפילו פה בארץ יש קבוצת כדורגל בשם ריינבול ובה משחקים כדורגלנים מהקהילה הגאה".
"אני רוצה להבהיר שתמיד דגלתי בכך שכל אדם צריך לחיות את חייו באופן חופשי וכיצד שנוח לו. אני מאמין בשוויון זכויות לכל אדם ללא הבדל דת, גזע, מין או נטייה מינית. אני לא נבהל מתגובות קשות, אני לומד מהן. ועדיין בנימה אישית, אתמול למדתי מחבריי לשבטשיהיה תמיד מי שינסה להסיט אתכם מדרככם. אל תתנו להם לטפס לפסגה על חשבונכם. גאה לחלוטין בחבריי הגאים!"