העזיבה הסוערת של לואיס סוארס את ברצלונה גרמה לתחושת אכזבה עצומה בקרב האוהדים של האימפריה הקטלאנית. גם הם כבר מתחילים להפנים שהשלישייה האימתנית בתולדות הכדורגל העולמי (ניימאר, מסי וסוארס) היא כבר היסטוריה. מהצד השני, אתלטיקו מדריד, שרעבה לרכש נוצץ לאחר העזיבה של גודין, הרימה את הכפפה וצירפה את הסופרסטאר מאורוגוואי.
"זה לא מגיע לך", הגיב מסי, שבעצמו התלבט אם להמשיך וטעון מאוד על המועדון. אבל אתלטיקו, שהשתרכה תמיד מאחורי ריאל ובארסה, רוצה להתקרב אליהן ואולי אפילו לעקוף. עם סימאונה כמאמן, יאן אובלק בשער, שמות כמו תומא למאר, אנחל קוריאה וכאמור סואר - אפשר לחלום על חילופי שלטון בבירה הספרדית.
1 צפייה בגלריה
לואיס סוארס
לואיס סוארס
לואיס סוארס
(צילום: EPA)
לכל זה תוסיפו את הרצון של המועדון לצרף עוד כוכב מאורוגוואי, מי שעד לא מזמן כיכב בצרפת לצד ניימאר ורגיל לחורר רשתות באירופה - אדינסון קבאני. אין ספק שהסכום המטורף שקבאני היה רגיל לקבל בפ.ס.ז' יהווה מכשול, אך דבר שיכול להקל על העסקה היא העובדה שמדובר בשחקן חופשי. אין צורך להסביר עד כמה קבאני וסוארס בחוד יהיו קטלניים יחד, ומי שצריך בכל זאת תזכורת, מוזמן לצפות במשחקים של נבחרת אורוגוואי במונדיאל האחרון.
אז לסיכום, המועדון שעד לאחרונה היה רגיל לתואר "השני בטיבו במדריד" ולא מוכר כל כך כמו שתי האחיות הגדולות (ריאל ובארסה) רוצה לקרוא תיגר ולבסס את מעמדו כחבר קבע בשלבי ההכרעה בצ'מפיונס. עם מסע הרכש הנוצץ וההתנהלות הנוכחית - יש למה לצפות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.