אחרי זמן רב שלא כתבתי, החלטתי שאחרי ערב כזה חובה עליי לנסות לתאר ולהסביר את המשחק הזה, את העונה המטורפת הזו של מכבי ת"א בכדורסל. אמנם העונה האירופית הכי טובה של הצהובים מאז 2014 נעצרה בשל נגיף הקורונה, אבל זה לא אומר שהיא לא יכולה להסתיים בטעם מתוק.
פיינל פור היורוליג נשאר רק בתיאוריה, אך ליגה אחרת כן נמשכה, והיא הליגה שלנו. הסדרות המקוצרות התחילו בסגלים שונים ומשונים, דלים שלא היה כמוהם. מכבי נראתה רע יחסית בשני המשחקים הראשונים בסדרה נגד הפועל, היא הצליחה לגנוב את המשחק הראשון, בשני איבדה אוויר והפסידה, ולמשחק השלישי הגיעה עם שבעה שחקני רוטציה.
1 צפייה בגלריה
נג'לו קלויארו מול סק הנרי
נג'לו קלויארו מול סק הנרי
אנג'לו קלויארו מול סק הנרי
(צילום: עוז מועלם)
אציג לפניכם את הסגל שעמד לרשותו של יאניס ספרופולוס במשחק הקובע בהיכל: טיילר דורסי, דני אבדיה, ג'ייק כהן, אות'לו האנטר, אמארה סטודמאייר, דורי סהר, יונתן אטיאס, סנדי כהן, פרדריק בורדיון ואנג'לו קלויארו.
ומי היו בחוץ מהסגל שפתח את העונה? אלייז'ה בראיינט, קווינסי אייסי, סקוטי ווילבקין, יובל זוסמן, עומרי כספי, ג'ון דיברתולמאו וכמובן ניק וולטרס וטאריק בלאק שכבר עזבו. הזוי לגמרי.
המשחק הזה הציג את האופי של המועדון הזה, מכבי תל אביב, מועדון שמנצח משחקים חשובים בתנאים כמעט ובלתי אפשריים. המשחק הזה מסמל את העונה הנהדרת והאמוציונלית שעוברת על הצהובים. עונה שמוכיחה עד כמה הסגל העונה הוא טוב, כישרוני, איכותי וסגל שנלחם, למען הקבוצה, למען האוהדים, לא רק בשביל הכסף, אלא בשביל הלב והנשמה, בשביל המועדון הענק הזה שנקרא מכבי תל אביב.
שכחתי מישהו לא פחות חשוב ואף אפילו יותר, יאניס. הקרדיט מתחיל ונגמר אצלו, מכיוון שללא מאמן טוב שיודע מה הוא עושה ונותן מוטיבציה לשחקניו, שום דבר לא היה קורה.
כמובן שהסיפור הגדול מאחורי הקלעים הוא ההרחקה של השחקן הכי חשוב בצד הצהוב, ווילבקין. בלעדי הכוכב הגדול הייתה תחושה שמכבי מגיעה כאנדרדוג, מצב שאני אישית לא זוכר שקרה בליגה הישראלית – אבל דווקא מהמקום הזה הצהובים התעלו בזכות
דורסי, אבדיה וקלוירו הנפלאים, שלקחו אחריות וכיפו על הנעדרים. למרות הכל, מכבי מעפילה לפיינל פור ונראה אתכם מהמרים נגדה בקרב על האליפות.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד – כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא. אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה. נא לא לצרף תמונות וסרטונים מהאינטרנט, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.